Κόσμος

Βρετανία: Για πρώτη φορά ψηφιακή η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου

Σε απάντηση στη συνεχιζόμενη κρίση του Covid-19, στη Βρετανία ανακοινώθηκε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα συγχωνεύσει τις επιδείξεις γυναικείων και ανδρικών συλλογών σε ένα «ουδέτερο φύλου» σχήμα.

Η προγραμματισμένη για τις 12 έως 15 Ιουνίου Εβδομάδα Μόδας στη Βρετανία θα είναι αποκλειστικά ψηφιακή. Με έμφαση στην αφήγηση και τη φωνή Βρετανών δημιουργών και επιχειρήσεων μόδας η φετινή διοργάνωση, που διεξάγεται στις ημερομηνίες της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας του Λονδίνου θα φιλοξενήσει πολυμεσικό περιεχόμενο από σχεδιαστές, καλλιτέχνες και συνεργάτες brand στον ιστότοπό της.

Ο σκοπός είναι να συνδεθεί η κοινότητα της μόδας, να καταστούν δυνατές συνεργασίες και να ενωθούν η μόδα, ο πολιτισμός και η τεχνολογία. «Πολλές από τις επιχειρήσεις μας ανέκαθεν αγκάλιαζαν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα, αλλά και για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό» δήλωσε η Κάρολαϊν Ρας, διευθύνουσα σύμβουλος του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας.

«Η σημερινή πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και για το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε επιχειρήσεις όταν την ξεπεράσουμε» ανέφερε. «Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε, λατρεύετε. Δημιουργώντας μια πολιτιστική πλατφόρμα εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας σήμερα και ως κάτι που πρέπει να οικοδομήσουμε ως παγκόσμιο μέσο παρουσίασης για το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους και τις συλλογές τους, με μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα» πρόσθεσε.

Οι έμποροι και καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη νέα ψηφιακή εμπειρία, η οποία θα προσφέρει συνεντεύξεις, podcasts, ημερολόγια σχεδιαστών, διαδικτυακά σεμινάρια και ψηφιακές επιδείξεις μόδας. Το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας θα συνεργαστεί με το Amazon Launchpad, το Facebook, το Google, το Instagram και το Youtube, πλατφόρμες που θα βοηθήσουν τους Βρετανούς σχεδιαστές να προσεγγίσουν εμπορικούς εταίρους και κοινό.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Οι Αμερικανοί απορρίπτουν την πολιτική Τραμπ για πλήγματα κατά «ναρκωτρομοκρατών» – «Όχι» σε στρατιωτική επέμβαση στη Βενεζουέλα
Δημοσκόπηση έδειξε ότι μόλις 21% των Αμερικανών στηρίζει μια επέμβαση των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων για την ανατροπή του Μαδούρο
Ο Τραμπ σε ομιλία του πάνω στο αεροπλανοφόρο USS George Washington
Άλμπερτ Γουίνδσορ, ο 18χρονος πιο περιζήτητος εργένης της Βρετανίας – Τον παρομοιάζουν με τον πρίγκιπα Γουίλιαμ
Ο αριστοκράτης της Gen G είναι ξάδελφος του Βασιλιά Κάρολου και εγγονός του Πρίγκιπα Εδουάρδου, Δούκα του Κεντ, του οποίου κάποτε θα κληρονομήσει τον τίτλο
Άλμπερτ Γουίνδσορ, ο πιο περιζήτητος εργένης της Βρετανίας
ΗΠΑ: Τύμπανα πολέμου στη Καραϊβική – Ο Τραμπ εξετάζει χερσαίες επιθέσεις κατά της Βενεζουέλας
Ο Αμερικανός πρόεδρος ενημερώθηκε για πιθανά πλήγματα, την ώρα που η Ουάσινγκτον ενισχύει τη ναυτική της παρουσία στη Νότια Αμερική και κλιμακώνει την εκστρατεία της κατά των ναρκωτραπεζωτικών κυκλωμάτων
Ο Λευκός Οίκος στην Ουάσινγκτον