Επιχειρήσεις

WIND: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές σε Λάρισα και Ελασσόνα

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λάρισα και στην Ελασσόνα,  ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, η WIND ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Αρχής γενομένης από χθες (03.03.2021) και για 7 ημέρες, η WIND προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) καθώς και 1.5GB στους συνδρομητές της σε Λάρισα και Ελασσόνα που “χτυπήθηκαν” από τον σεισμό. Αφορά όλους τους: Πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q.

Παράλληλα, η WIND σταμάτησε από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι τέλος Μαρτίου.

Τα καταστήματα της WIND στη Λάρισα, στην Ελασσόνα και στον Τύρναβο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Ακτοπλοΐα: Προκλήσεις για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου – «Ανάσα» για τους επιβάτες η συγκράτηση των τιμών στους ναύλους
Το τελικό παραδοτέο θα περιλαμβάνει και το σχεδιασμό ενός εργαλείου χρηματοδότησης, που θα διευκολύνει την πρόσβαση των εταιρειών του κλάδου σε δανειακά σχήματα
Επιβάτες σε πλοίο
Η METRO στηρίζει για 3η χρονιά τους εργαζομένους της που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!
Μέχρι σήμερα, μέσα από το πρόγραμμα έχουν γεννηθεί δύο υγιέστατα μωρά, ενώ και άλλες οικογένειες εργαζομένων, περιμένουν τη γέννηση του νέου μέλους της οικογένειάς τους
Η METRO στηρίζει για 3η χρονιά τους εργαζομένους της που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!