Τρίτη, 30 Απρ.
16oC Αθήνα

Jumbo: Πώς επηρέασαν τις πωλήσεις του ομίλου τα κλειστά καταστήματα στην Ελλάδα, λόγω Covid

Jumbo

Με το σύνολο σχεδόν των καταστημάτων Jumbo στην Ελλάδα να παραμένει κλειστό το φετινό Μάρτιο, ο όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις κατά 24% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, λόγω της δραστηριότητας που αναπτύσσει στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Όπως διευκρινίζει η διοίκηση της εταιρείας προς τους μετόχους των Jumbo, η αύξηση των πωλήσεων κατά 24% τον Μάρτιο του 2021, αντιστάθμισε τις απώλειες που κατέγραψε ο όμιλος το πρώτο δίμηνο του έτους. 

Έτσι, κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς (Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο) οι συνολικές απώλειες που κατέγραψε ο τζίρος κυμάνθηκαν στο -11%, όταν το πρώτο δίμηνο του 2021 είχαν υπολογιστεί στο -19%.

Η εικόνα ανά χώρα

Σχετικά με τις αγορές που δραστηριοποιείται:

Στην Ελλάδα:  Σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων Jumbo παρέμειναν κλειστά κατά το μήνα Μάρτιο.  Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -31% περίπου σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο όπου τα καταστήματα είχαν λειτουργήσει έως τα μέσα Μαρτίου 2020.

Στην Κύπρο: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν κατά συνέπεια οι πωλήσεις ήταν  υπερδιπλάσιες, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.

Στη Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +47% περίπου κατά τον Μάρτιο 2021.

Στη Ρουμανία: Λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις