Πολιτική

Κόντρα Κυρανάκη και Λυμπερόπουλου στη Βουλή για τα ταξί: «Σταματήστε να συκοφαντείτε όποιον διαφωνεί μαζί σας» – «Θα μας αναγκάσει να ξεπουλήσουμε τις άδειες»

«Η θέση μας σε αντίθεση με αυτά που μας προτείνει ο ΟΑΣΑ και οι συγκοινωνιολόγοι, είναι μια μέση λύση» τόνισε ο αναπληρωτής υφυπουργός Μεταφορών

Συγκρούστηκαν στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης και ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης και ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχαν έντονο διάλογο κατά την συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή στη Βουλή για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ο κ. Κυρανάκης είπε πως «την πρόσκληση προς τον ΣΑΤΑ την απηύθυνε και η κυβερνητική παράταξη, όπως και άλλες παρατάξεις. Σήμερα σας δόθηκε το βήμα για διάλογο και έχετε πρόσβαση στα ΜΜΕ πιο πολύ από κάθε άλλο φορέα» και πρόσθεσε: «Οπότε ακούμε αυτά που λέτε. Σήμερα που ήρθατε θεσμικά, δεν είπατε κουβέντα για την ουσία και με κατηγορήσατε ότι κάνω κάποιο ντηλ με την ουμπερ. Προσπαθώ να βρω τι από αυτά που έχουμε καταθέσει ευνοεί την ουμπερ. Κάντε συγκεκριμένες κατηγορίες κατά οδηγών της ουμπερ να τις ελέγξουμε».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ ανέφερε πως έχουν βγει κανόνες από την ευρωπαϊκή επιτροπή, κανόνες λειτουργίας της πολυεθνικής, δεν έχει γίνει τίποτα από αυτό. Ο υφυπουργός απάντησε πως, «αυτό όμως δεν είναι θέμα του ΚΟΚ».

Στη συνέχεια ο κ. Λυμπερόπουλος ανέφερε πως, «είναι αποδεδειγμένο ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι ανεπαρκέστατο για να βγάλει 2 βάρδιες. Επίσης δεν υπάρχουν τα χρήματα για ηλεκτρικό. Θα μας αναγκάσει να ξεπουλήσουμε τις άδειες», με τον κ. Κυρανάκη να απαντά πως «όλα αυτά δεν είναι θέματα του ΚΟΚ και τις λεοφοριολωρίδας. Σταματήστε να συκοφαντείτε όποιον διαφωνεί μαζί σας. Και δεν έχετε πει κουβέντα για το μέτρο που έλαβα να μην αφαιρείται η άδεια».

Ο κ. Λυμπερόπουλος υποστήριξε ότι αυτό ίσχυε από την εποχή του κ. Οικονόμου «Και υπάρχει ακόμα το point system, έτσι δεν είναι;», είπε.
Ο υφυπουργός τότε τόνισε πως, «η θέση μας σε αντίθεση με αυτά που μας προτείνει ο ΟΑΣΑ και οι συγκοινωνιολόγοι, είναι μια μέση λύση. Δεν έχουμε απόλυτη απαγόρευση. Έχουμε μια μέση λύση όπως οι περισσότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης».

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ συνέχισε λέγοντας: «για πείτε μας. Στη Θεσσαλονίκη κάνετε τα ίδια; Θα ισχύουν τα ίδια;  Αυτά τους είπατε και πάνω; Υπάρχει ένα πάθος με του Αθηναίους ταξιτζήδες».

Ο κ. Κυρανάκης απάντησε, «δεν έχω κανένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες έχω με τους ανθρώπους που με συκοφαντούν και τραμπουκίζουν ανθρώπους της ομάδας μου. Γιατί σήμερα εσείς ήρθατε εδώ να μου πείτε ότι κάνω ντηλ με την Ουμπερ».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Πλακιάς: Η πρόταση Καρυστιανού για προανακριτική δεν βρίσκει σύμφωνους όχι μόνο τις άλλες οικογένειες που είναι εκτός συλλόγου αλλά και αυτές που είναι εντός
Η πρόταση την οποία υιοθέτησαν κόμματα της αντιπολίτευσης και κατέθεσαν στη Βουλή αναφέρεται ως «πρόταση των συγγενών των θυμάτων»
Βαγόνια της μοιραίας αμαξοστοιχίας 18
Κυριάκος Μητσοτάκης από το νέο ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι: Αυτονόητη η διεύρυνση της λίστας αναπηριών που είναι μη αναστρέψιμες
«Θεωρώ αδιανόητο να ζητούμε από τους συμπολίτες μας να επαναπιστοποιείται η αναπηρία τους όταν γνωρίζουμε ότι ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάστασή τους»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νίκη Κεραμέως στο ΚΕΠΑ Γαλατσίου 10
Ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η πρόταση Καρυστιανού για προανακριτική στα Τέμπη - Στρέφεται κατά Μητσοτάκη, Καραμανλή και Σπίρτζη
Η πρόταση υπογράφεται από 32 βουλευτές τεσσάρων κομμάτων, της Ελληνικής Λύσης, Νίκης, της Πλεύσης Ελευθερίας και του Κινήματος Δημοκρατίας
Η αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής