Πλώρη για το σινεμά βάζει για τα καλά ο 15χρονος Pedro Elias Garzon Delvaux, ο έφηβος από το Ραμπουγιέ, που έγινε viral όταν φωτογραφήθηκε έξω από το Μουσείο του Λούβρου τη στιγμή που αστυνομικοί φρουρούσαν την είσοδο μετά την κλοπή του αιώνα στην Γκαλερί Απόλλων.
Τα παρατσούκλια «French detective» (Γάλλος ντετέκτιβ) αλλά και «ο άνδρας με το καπέλο φεντόρα» του κόλλησαν γρήγορα – λόγω του ξεχωριστού στιλ του και μάλιστα ενώ είχε προηγηθεί η θρασύτατη κλοπή στο Λούβρο – και εκείνος θέλει να αξιοποιήσει τον ντόρο γύρω από το όνομά του για να γίνει σταρ του σινεμά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγες ημέρες μετά τον χαμό που προκάλεσε η φωτογραφία του έξω από το Μουσείο του Λούβρου, ο 15χρονος μίλησε για την ξαφνική δημοσιότητά του. Αρχικά δεν γνώριζε καν ότι ο φωτογράφος του Associated Press είχε τραβήξει το στιγμιότυπο, ούτε ότι αυτό είχε κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
«Μια φίλη μού έστειλε μήνυμα και με ρώτησε αν ήμουν εγώ στη φωτογραφία. Της είπα πως ναι, ήμουν εγώ. Μετά μου λέει ότι είχα πέντε εκατομμύρια προβολές στο TikTok. Απόρησα. Ύστερα με πήρε η μητέρα μου και μου είπε ότι εμφανίστηκα στους New York Times», θυμάται μιλώντας στο BFMTV από το σπίτι της οικογένειας στο Ραμπουγιέ.

Εμπνευσμένος από τον Ηρακλή Πουαρό
Με γραβάτα, γιλέκο, καμπαρντίνα, καπέλο Fedora και μια μεγάλη ομπρέλα, ο Pedro δύσκολα περνά απαρατήρητος. Όπως εξηγεί, ντύνεται έτσι κάθε μέρα, ακόμη και όταν πηγαίνει στο λύκειο. Η έμπνευσή του; Οι παλιομοδίτικοι ντετέκτιβ. «Όπως ο Ηρακλής Πουαρό. Ντύνεται όμορφα, είναι πολύ κομψός και προσπαθεί να λύσει εγκλήματα», λέει ο λάτρης των αστυνομικών σειρών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο έφηβος παραδέχεται ότι θα ήθελε να γίνει ηθοποιός και ελπίζει ότι η δημοσιότητά του θα προσελκύσει το ενδιαφέρον σκηνοθετών.
Η φωτογραφία με τη λεζάντα «Αστυνομικοί αποκλείουν την πρόσβαση στο Λούβρο μετά από ληστεία την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025, στο Παρίσι», τραβήχτηκε από τον γάλλο φωτογράφο Thibault Camus, ανταποκριτή του AP. Καθώς πολλοί χρήστες πίστεψαν αρχικά ότι επρόκειτο για εικόνα φτιαγμένη με τεχνητή νοημοσύνη, ο ίδιος έδωσε το παρασκήνιο πίσω από το στιγμιότυπο.
Καθαρή σύμπτωση
Ο Camus μόλις είχε εκκενωθεί από την περιοχή γύρω από το Λούβρο, όπως και εκατοντάδες τουρίστες και περαστικοί, μετά τη διάρρηξη. «Εμφανίστηκε μπροστά μου, τον είδα, τράβηξα τη φωτογραφία. Πέρασε και έφυγε», περιγράφει ο φωτογράφος στο AP. «Δεν τον γνωρίζω. Δεν ξέρω αν είναι Γάλλος. Ίσως τουρίστας; Ίσως Άγγλος;» πρόσθεσε στους New York Times, περιγράφοντάς τον ως «εκκεντρικά παλιομοδίτη, σαν ένα μουσείο».
Το ίδιο τυχαία βρέθηκε και ο Pedro στο συγκεκριμένο σημείο μαζί με την οικογένειά του. Είχε πάει να επισκεφθεί το μουσείο, όπως δεκάδες χιλιάδες άλλοι εκείνη την ημέρα.