Τη μεγαλύτερη πρόοδο σημείωσε η Tesla, αναβαίνοντας δύο θέσεις, στο Νο. 8, χάρη στην αύξηση της αξίας της κατά 32%. Εν τω μεταξύ, η αξία της Toyota έπεσε κατά 3% στα 28,7 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι αυξημένες πωλήσεις αντισταθμίστηκαν από τις δύσκολες νομισματικές προκλήσεις, καθώς και από τις αυξημένες επενδύσεις και το μεγαλύτερο εργατικό κόστος, σύμφωνα με τη μελέτη του BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands που έδωσε στη δημοσιότητα ο ερευνητής της αγοράς Kantar Millward Brown.
Πιο δημοφιλή
1
Μη χάσετε