Εξωτερικά δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση πλην της δυνατότητας αφαίρεσης της ρεζέρβας από την πέμπτη πόρτα. Το εσωτερικό έχει αποκτήσει νέο τιμόνι, ημιδερμάτινα καθίσματα στην έκδοση Titanium και ένα νέο «χειμερινό» πακέτο (Winter Pack) που περιλαμβάνει θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενο παρμπρίζ και καθρέφτες. Αργότερα θα προστεθούν κι άλλα στοιχεία στον προαιρετικό εξοπλισμό όπωςσύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας.
Η ανάρτηση του EcoSport έχει ανασχεδιασμένο πίσω ημιάκαμπτο άξονα και νέα ελατήρια και αμορτισέρ ενώείναι 10 mm χαμηλότερη, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους. Επίσης, το ηλεκτρικό τιμόνι και το σύστημα ευστάθειας ESC έχουν νέες ρυθμίσεις ειδικά για τους ευρωπαϊκούς δρόμους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τέλος, κάτω από το καπό ο τουρμποντίζελ 1.5 TDCi αποδίδει 95 PS, 5 περισσότερα από πριν. Η μέση κατανάλωση είναι 4,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 115 g/km.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Ford Mondeo 1.6 TDCi
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ιστορία των θρυλικών Ford RS μέσα από εικόνες
Νέο Ford Focus RS με τετρακίνηση και πάνω από 320 ίππους (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus ST
Νέο Ford Focus: Πιο εκλεπτυσμένο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition των 140 PS -ΦΩΤΟ