Κάθε φανάρι αυτής της τεχνολογίας χρησιμοποιεί οκτώ ξεχωριστές μονάδες LED και το σύστημα ρυθμίζει το μήκος και τη διασπορά της δέσμης φωτός ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας. Έτσι, μόλις το Astra εγκαταλείψει την αστική ζώνη, ενεργοποιούνται αυτόματα οι προβολείς και παραμένουν αναμμένοι. Όταν η εμπρός κάμερα του συστήματος Opel Eye ανιχνεύσει ένα αντιθέτως ερχόμενο αυτοκίνητο, οι μονάδες LED που θα μπορούσαν να «τυφλώσουν» τον οδηγό του σβήνουν αυτόματα και ξανανάβουν όταν το αυτοκίνητο περάσει.
Σύμφωνα με τις μελέτες που διεξήγαγε η Opel, οι οδηγοί που κινούνται με 80 km/h είναι ικανοί να ανιχνεύσουν αντικείμενα στις πλευρές του δρόμου, σε απόσταση 30-40 m πιο νωρίς με τα φανάρια IntelliLux LED Matrix σε σχέση με τα κοινά φώτα αλογόνου ή τη χαμηλή σκάλα των xenon. Η διαφορά αυτής της απόστασης δίνει περίπου 1,5” ενωρίτερα αντίδραση, δηλαδή ένα επιπλέον περιθώριο 22,1 m, όσο διανύει στο χρόνο αυτό ένα αυτοκίνητο που κινείται με 80 km/h.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε μια δήλωσή του, ο Charlie Klein, αντιπρόεδρος της Opel και επικεφαλής του μηχανολογικού τμήματος, είπε: «Εκδημοκρατίζουμε την τεχνολογία, κάνοντας τους νεωτερισμούς οικονομικά προσιτούς και φέροντάς τους στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Τα νέα μας φώτα LED Matrix που τα ονομάζουμε IntelliLux είναι ένα τέλειο παράδειγμα». Και κατέληξε, «η ενσωμάτωση της τεχνολογίας LED παρέχει εκπληκτικές νυχτερινές επιδόσεις, ενισχύοντας την ασφάλεια για τον οδηγό και για τους γύρω του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.3 DTE ecoFLEX
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επίσημα αποκαλυπτήρια για το νέο Opel Corsa OPC
Opel Karl: Έτοιμο το νέο μικρό αυτοκίνητο πόλης
Ο νέος “αθόρυβος” 1.6 ντίζελ κινητήρας του Opel Astra (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.0 ECOTEC
Στην Ελλάδα το νέο Opel Corsa – Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές