Η γκάμα κινητήρων της νέας XF Sportbrake είναι ίδια με αυτή της 4θυρης και αποτελείται από τους δίλιτρους Ingenium βενζίνης και πετρελαίου και τους αντίστοιχους 3λιτρους V6. Οι δίλιτρες εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με την άλλη επιλογή να είναι το αυτόματο 8άρι.
Όπως συμβαίνει και με την 4θυρη XF, έτσι και η Sportbrake προσφέρεται με κίνηση στους πίσω ή τους τέσσερις τροχούς, με την κατανομή της τετρακίνησης να δίνει έμφαση στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την Jaguar, η τετρακίνηση έχει βελτιωμένη απόκριση και στέλνει, όταν το κρίνει απαραίτητο, δύναμη στον εμπρός άξονα σε 250 ms.
Το βάρος της XF Sportbrake είναι 1.660 kg στην ελαφρύτερή της εκδοχή και έχει μοιραστεί με στόχο να χαρίζει κατανομή στον εμπρός και τον πίσω άξονα 50/50, ενώ σε σχέση με την 4θυρη έχει και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Σύμφωνα με την Jaguar, παρά τις διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση η XF Sportbrake διατηρεί τα σπορ χαρακτηριστικά της 4θυρης. Τα διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα παραμένουν, αλλά η πίσω έχει αντικατασταθεί από μία αερανάρτηση που διατηρεί την απόσταση του πίσω μέρους από το έδαφος σταθερή, ανεξάρτητα από το βάρος.
Στην καμπίνα δεν συναντάμε αλλαγές, πέρα από την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο είναι 25 λίτρα μεγαλύτερο από της 4θυρης, 565 συνολικά, και σε περίπτωση αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος με την στάνταρ κατανομή 40/20/20 φτάνει τα 1.700 λίτρα.