Η παρουσία του Piaggio Group στη φετινή EICMA, τη μεγάλη διεθνή Εκθεση μοτοσυκλέτας, επιβεβαίωσε τη θέση του ομίλου μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών δίτροχων στον κόσμο. Σημειώνουμε ότι τον Ιούνιο του 2025, ο όμιλος Piaggio πέτυχε συνολικό μερίδιο 10% στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών και 18% στην κατηγορία των σκούτερ.
Στην EICMA παρουσιάστηκαν:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Aprilia SR GT 400
Είναι το νέο GT σκούτερ μεσαίου κυβισμού που προέρχεται από τη μοτοσυκλετιστική κουλτούρα της Aprilia, με ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο ικανό να ταξιδέψει και πέρα από την άσφαλτο, χάρη στις αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής (το πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας συνδέεται στο πλαίσιο με διπλή τιμονόπλακα) και τα ελαστικά με βαθύτερο πέλμα. Με 36 CV από έναν σύγχρονο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα και με βάρος, με υγρά, 186 κιλά, φέρει οθόνη TFT 5 ιντσών, keyless σύστημα, traction control και ABS – και τα δύο ρυθμιζόμενα και απενεργοποιούμενα. Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος full-face και άλλα αντικείμενα, ενώ το παρμπρίζ είναι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος σε πέντε θέσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Aprilia RS 457 GP Replica
Μία ειδική έκδοση της RS 457, με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και γραφικά εμπνευσμένα από την RS-GP που πρωταγωνιστεί στο MotoGP.
Η RS 457 GP Replica προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση σε σπορ οδήγηση, χάρη στο κιβώτιο quick shifter που επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, όπως ακριβώς και στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, και τα μπροστινά τακάκια φρένων με υψηλότερο συντελεστή τριβής για ακόμα πιο απαιτητικό φρενάρισμα. Τον ειδικό εξοπλισμό της RS 457 GP Replica συμπληρώνουν το μονοθέσιο κάλυμμα σέλας συνοδηγού και το νέο μαύρο φινίρισμα για το αλουμινένιο πλαίσιο, το ψαλίδι και την τιμονόπλακα.
Η εμφάνιση GP Replica χαρακτηρίζεται από ένα μείγμα γυαλιστερών και ματ μαύρων φινιρισμάτων και τα ίδια γραφικά χορηγών με το πρωτότυπο της Aprilia Racing.
Τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα εμπρόσθιας κλίσης με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, που αποδίδει 35 kW – τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ για μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης A2. Το αλουμινένιο πλαίσιο, με φέρουσα λειτουργία κινητήρα και οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούν σημείο αναφοράς. Στάνταρ το πακέτο ηλεκτρονικών: γκάζι Ride-by-Wire, τρία Riding Mode, ABS και Traction Control – ρυθμιζόμενα και απενεργοποιούμενα.

Γκάμα Moto Guzzi με νέα γραφικά
Η σειρά Moto Guzzi επίσης ανανεώθηκε πλήρως πρόσφατα, με την τελευταία εισαγωγή της V7 Sport, του πιο σπορ μοντέλου στη σειρά V7, με ειδικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει ανάποδο πιρούνι, διπλούς μπροστινούς δίσκους φρένων και ακόμη πιο προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών, με αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων και Ride by Wire πολλαπλών χαρτών.
Για το 2026 όλα τα μοντέλα Moto Guzzi διαθέτουν νέες επιλογές χρωμάτων, που αντικατοπτρίζουν την ξεχωριστή φιλοσοφία τους και τη διαχρονική παράδοση της μάρκας.
Piaggio Beverly 25th Anniversary
Μία ειδική έκδοση του Beverly, ένα από τα πιο δημοφιλή και με μεγαλύτερες πωλήσεις σκούτερ με μεγάλους τροχούς όλων των εποχών, για να γιορτάσει τα 25 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου. Το Piaggio Beverly 25th Anniversary, διαθέσιμο με την τελευταία εξέλιξη των κινητήρων 310 hpe και 400 hpe, διαθέτει έναν αποκλειστικό σχεδιασμό που επαναπροσδιορίζει τα πιο ξεχωριστά στοιχεία του αρχικού μοντέλου, συνδυάζοντάς τα με τον σπορ χαρακτήρα της τελευταίας γενιάς.
Νέες Vespa Primavera και Sprint S
Τα νεανικά και αστικά μοντέλα Vespa, Primavera και Sprint, διαχρονικά σύμβολα ελευθερίας, τώρα διαθέτουν μια σειρά από τεχνικές, λειτουργικές και σχεδιαστικές αναβαθμίσεις.
Ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες 12 ιντσών με πέντε διαιρούμενες ακτίνες, η μάσκα με τις πέντε γρίλιες στο αριστερό πλαϊνό πάνελ, το ανασχεδιασμένο έμβλημα στο μπροστινό φτερό της Vespa Primavera, ο αναδιπλούμενος γάντζος κάτω από το τιμόνι, και νέα σέλα. Οι νέες Vespa Primavera και Sprint S εξοπλίζονται με πίσω δισκόφρενο. Το ABS, το οποίο επενεργεί στον μπροστινό τροχό, αποτρέπει κάθε κίνδυνο μπλοκαρίσματος.
Το σύστημα Keyless είναι στάνταρ στα μοντέλα 125 και 150. Τόσο η Vespa Primavera όσο και η Vespa Sprint S διαθέτουν νέο full LCD πίνακα οργάνων. Διατίθενται σε τρία μεγέθη κινητήρα (50, 125 και 150) και δύο πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, με μια ευρεία γκάμα χρωμάτων, σε γνήσιο στυλ Vespa.
Vespa 80th
Το 2026 η Vespa γιορτάζει την ογδοηκοστή επέτειό της, προσκαλώντας όλους τους φίλους της στη Ρώμη από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου για τη μεγαλύτερη γιορτή Vespa που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ.
Ειδικά για την περίσταση, η Vespa προσφέρει επίσης μια ειδική έκδοση των Primavera και GTS, μία αποκλειστική σειρά με ειδικό χρώμα εμπλουτισμένη με υψηλής ποιότητας λεπτομέρειες. Οι Vespa Primavera 80th και Vespa GTS 80th ξεχωρίζουν με το ιδιαίτερο χρώμα Verde Pastello, εμπνευσμένο από τις αποχρώσεις των πρώτων μονόχρωμων μοντέλων Vespa. Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει ένα σήμα που φέρει το λογότυπο «80 years of Vespa Est. 1946», το οποίο δημιουργήθηκε για να σηματοδοτήσει αυτό το σημαντικό ορόσημο.




