Η Γαλλία γιόρτασε στις 14 Ιουλίου την εθνική της επέτειο και ένα από τα χαρακτηριστικά της ημέρας ήταν η μετακίνηση του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρό με το νέο προεδρικό αυτοκίνητο, που είναι ένα Renault Rafale.
Αποτέλεσμα μιας μοναδικής τριμερούς συνεργασίας μεταξύ του Μεγάρου των Ηλυσίων, της Renault και αρκετών φημισμένων γαλλικών οίκων, το Presidential Renault Rafale αντανακλά τη σύγχρονη προσέγγιση στο όραμα της γαλλικής τεχνογνωσίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το αυτοκίνητο βασίζεται στο νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 των 300hp, δηλαδή είναι ένα plug-in υβριδικό.
Το κινητήριο σύστημα αποτελείται από έναν θερμικό, τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2lt με ισχύ 150hp (110 kW) και ροπή 230 Nm, από ένα κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, και από τρεις ηλεκτροκινητήρες: δύο κύριους – έναν στον μπροστινό άξονα, με ισχύ 70hp (50 kW) και 205Nm ροπής και έναν δεύτερο στον πίσω άξονα με 136hp (100 kW) και 195Nm ροπής – και έναν δευτερεύοντας HSG (High-voltage Starter Generator/μίζα-γεννήτρια υψηλής τάσεως) που αποδίδει 34hp (25 kW) και 50 Nm ροπής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η συνολική ισχύ του συστήματος είναι 300hp, επιταχύνει στα 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτ., χαρίζει τετρακίνηση και έχει τετραδιεύθυνση, δηλαδή οι πίσω τροχοί στρέφονται ελαφρώς προς τη γωνία του τιμονιού.
Σημειώνω ότι η μπαταρία των 22kWh γεμάτη χαρίζει έως 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και με το ρεζερβουάρ βενίζεις μπορεί συνδυαστικά να διανύσει έως 1.000 μέχρι να ανεφοδιαστεί και να επαναφορτιστεί.
Εξωτερικά, η έκδοση Presidential είναι ένα όχημα με κλασσικές και αρμονικές γραμμές, εμπλουτισμένη με αρκετά ξεχωριστά και ταυτόχρονα διακριτικά χαρακτηριστικά, όπως η εμπρός γρίλια στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, οι αφαιρούμενες βάσεις για τα σημαιάκια, καθώς και τα «tricolor» σήματα στις εμπρός πόρτες. Το αμάξωμα, σε αποκλειστική απόχρωση του μπλε, ενσωματώνει μια τεχνολογία που περιορίζει κατά 10°C την απορρόφηση θερμότητας, αυξάνοντας την αίσθηση της άνεσης στο εσωτερικό του οχήματος.
Το χρώμα διαθέτει επίσης μπλε, λευκά και κόκκινα ψήγματα, που γίνονται ορατά όταν πέφτουν πάνω τους οι ακτίνες του ήλιου.
Οι πίσω πόρτες κλείνουν απαλά για ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πρωτοκόλλου. Οι βάσεις για τα σημαιάκια είναι διακριτικά τοποθετημένες πάνω από τα φτερά, για μια ελκυστική αλλά διακριτική εμφάνιση σε επίσημα ταξίδια.
Το όχημα έχει θωρακιστεί, έχει επιμηκυνθεί και προσαρμοστεί ώστε να περιλαμβάνει συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό, το πίσω μέρος έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί χρέη γραφείου σε τροχούς, με ειδικά διαμορφωμένη διάταξη για λειτουργική και εργονομική χρήση. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη θερμική και ακουστική άνεση για τους διακεκριμένους επιβάτες του: η βελτιωμένη ηχομόνωση δημιουργεί ένα περιβάλλον που ευνοεί την εργασία και τις εμπιστευτικές συζητήσεις, ενώ ο κλιματισμός έχει βελτιστοποιηθεί για να διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που χρησιμοποιείται στο αυτοκίνητο είναι ένα μαύρο μάρμαρο με λευκά «νερά» που εξορύσσεται στα Πυρηναία. Τοποθετημένο με ακρίβεια γύρω από την πίσω κεντρική κονσόλα, στο ταμπλό και στο κεντρικό τμήμα του τιμονιού του προεδρικού Renault Rafale, το μάρμαρο προσθέτει ένα κομψό φινίρισμα.
Επίσης, η επένδυση για τα χειριστήρια ελέγχου είναι από σκούρο ξύλο οξιάς με ειδική τεχνοτροπία μαρκετερί, ενώ η ταπετσαρία είναι δερμάτινη με μπλε ραφές και τα προσκέφαλα διαθέτουν κεντημένο με λέιζερ το γαλλικό οικόσημο.
Η στενή συνεργασία της Renault με την Γαλλική Προεδρία, ξεκινά το 1920, με το πρώτο εμβληματικό μοντέλο, το Renault 40 CV, που χρησιμοποιήθηκε από τον πρόεδρο Paul Deschanel και τους διαδόχους του. Έκτοτε, δώδεκα αρχηγοί έχουν επιλέξει αυτοκίνητα της Renault για επίσημη χρήση.