Το φουτουριστικό πρωτότυπο χρησιμοποιήθηκε ως πλατφόρμα εξέλιξης για την τεχνολογία που θα μπει στην παραγωγή το 2020.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βασισμένο στο υβριδικό plug-in i8, το πρωτότυπο έχει χαμηλό βάρος του χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και εξαιρετική αεροδυναμική λόγω του αεροδυναμικού πακέτου που έχει εξελιχθεί στην σήραγγα της BMW στο Μόναχο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αν και δεν ανακοινώθηκαν επίσημα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το συγκεκριμένο πρωτότυπο, που κατασκευάστηκε το 2012 και δεν φέρει κάποια επίσημη ονομασία, έχει τις κυψέλες καυσίμου τοποθετημένες στο κέντρο, εκεί που στο i8 παραγωγής βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.5 τούρμπο.
Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε μια κυλινδρική δεξαμενή στη «ραχοκοκκαλιά» του σασί και το οξυγόνο προέρχεται από τον… αέρα. Οι κυψέλες καυσίμου κινούν έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στο πίσω μέρος και αποδίδει 245 PS. Τα 0-100 km/h έρχονται σε λιγότερα από 6,0’’ και η τελική αγγίζει τα 200 km/h.
Παρότι χρησιμοποιήθηκε εντατικά τα περασμένα τρία χρόνια, η BMW απέσυρε πρόσφατα το πρωτότυπο από το πρόγραμμα δοκιμών. Έχοντας συνάψει συμφωνία ανταλλαγής τεχνογνωσίας με την Toyota, επιταχύνει το πρόγραμμα εξέλιξης των υδρογονοκίνητων μοντέλων παραγωγής με πρωτότυπα της 5-Series GT που χρησιμοποιούν την ίδια ακριβώς τεχνολογία με το Mirai.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τα νέα μοντέλα της BMW που έφαγαν “άκυρο”!
Ανανέωση για την BMW 3-Series που αποκτά και 1.5 τούρμπο κινητήρα (VIDEO)
Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη BMW 116d
Τα μυστικά της νέας BMW 7 Series
Mercedes-Benz GLC: Έρχεται η αντί-Χ4
BMW i8: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το supercar που «καίει» όσο μια 116i