Ελλάδα

24ωρη σε ΟΣΕ και Προαστιακό – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργαζομένων

Συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο Μεταφορών στην λεωφόρο Μεσογείων είναι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ οι οποίοι

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

σήμερα απεργούν διαμαρτυρόμενοι για το σχέδιο εξυγίανσης από την κυβέρνηση στο πλαίσιο των αποκρατικοποιήσεων.
Πιο αναλυτικά το νομοσχέδιο προβλέπει: Παραχώρηση του 49% του managent σε ιδιώτη, διαχωρισμό μεταφορών σε εμπορευματικες και επιβατικες για ταχύτερη πώληση και πώληση ακίνητης περιουσίας και άλλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΣΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τέλος τo «λάδωμα» για διπλώματα οδήγησης – Μπαίνουν κάμερες και μικρόφωνα στις εξετάσεις
Μέσω της πλατφόρμας report-diplomata.gov.gr, η οποία έχει τεθεί ήδη σε εφαρμογή, επιχειρείται να μπει τέλος στα περιστατικά διαφθοράς, για πρώτη φορά, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης καταγγελιών
Δίπλωμα οδήγησης