Ελλάδα

Mέτρα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων: Mέσω του gov.gr η υποβολή αναφοράς ή καταγγελίας

Ηλεκτρονικά η υποβολή αναφοράς ή καταγγελίας για μέτρα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων μέσω του gov.gr.

Tη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr αναφορά ή καταγγελία για μέτρα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων έχουν από την Παρασκευή 19 Απριλίου οι πολίτες, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, και του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελου Τουρνά.

Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αναφορά ή καταγγελία τους και να παραλάβουν την απάντηση στην προσωπική τους Θυρίδα στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Καταγγελίες».

Για την υποβολή της αίτησης:

Οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet ή τους κωδικούς e – Banking.

Καταχωρίζουν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αναφορά ή καταγγελία τους.

Με την υποβολή, η αναφορά ή καταγγελία αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, στην αρμόδια Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.

Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από το Πυροσβεστικό Σώμα, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Νίκος Πλακιάς για Λουίς Ενρίκε: «Η τοποθέτησή του απαντά στο «πώς στέκεσαι όταν χάνεις το παιδί σου»
Ο Νίκος Πλακιάς, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό όσα είπε ο Ισπανός, απαντώντας στο πώς ένας γονιός μπορεί να σταθεί ξανά στα πόδια του μετά την απώλεια του παιδιού του
Ο Νίκος Πλακιάς
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες για την δολοφονία της Μάγια στην Πολωνία: «Είχαν σχέση, ο 17χρονος την χτύπησε, ήταν παραβατικός»
ο 17χρονος που είναι βασικός ύποπτος για την δολοφονία της 16χρονης Μάγια, είχε δεχτεί ακόμη 4 καταγγελίες από το 2021, για παρενόχληση και εκφοβισμό
Η 16χρονη Μάγια και ο δράστης της δολοφονίας
Hellenic Train: Με 1,5 ώρα καθυστέρηση αναχώρησε το τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη με 210 επιβάτες λόγω τεχνικού προβλήματος
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι έδωσε στους 210 επιβάτες νερά και σνακ κατά την αναμονή και παράλληλα δυνατότητα αποζημίωσης με το 25% της αξίας του εισιτηρίου
Τρένο