Ελλάδα

Black Friday: 5 κανόνες για να μην πιαστείτε… κορόιδα!

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος παίρνει θέση για την Black Friday και μιλά για πέντε κανόνες ώστε να αποφύγετε πλασματικές αγορές.

Αύριο, Παρασκευή 29.11.2019, θα είναι η μέρα προσφορών για την… μαύρη Παρασκευή. Ο θεσμός της Black Friday, κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για αγορές. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές.

Η Ένωση, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών» στην Black Friday:

* Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

* Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.

Click4more: Βlack Friday: Αυτή ήταν η χρονιά σοκ για τον τζίρο της

* Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα στην Black Friday, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.

* Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.

* Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει στην Black Friday. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κλπ) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι «πρέπει» να εκμεταλλευτεί τις προσφορές, σπεύδοντας στα μαγαζιά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Πυρά» Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για τα Τέμπη - «Ποιόν εξυπηρετείτε;»
«Για ποιον λόγο κύριε Κασελάκη, μιλάτε για ενδεχόμενο συσχετισμό των ελαιών σιλικόνης μετασχηματιστών της Siemens με την Πυρόσφαιρα που στέρησε το οξυγόνο και κατέκαψε τα παιδιά μας;» γράφει η Μαρία Καρυστιανού
Η Μαρία Καρυστιανού και ο Στέφανος Κασσελάκης 3
Χτύπησαν τον 36χρονο γιατρό μπροστά στον γιο του για ένα κόκκινο φανάρι - Η στιγμή του ξυλοδαρμού στην Θεσσαλονίκη
Η αιτία της επίθεσης, ήταν γιατί οι 4 άντρες θεώρησαν πως ο 36χρονος οδηγούσε αργά, με συνέπεια να τους καθυστερήσει και να τους «πιάσει» το κόκκινο φανάρι
Η στιγμή της επίθεσης στον 36χρονο γιατρό 2
Στα ύψη η αγωνία για τον 43χρονο Σπύρο Σέββο που εξαφανίστηκε από το Κερατσίνι - Στο σκοτάδι ακόμα οι έρευνες για τον εντοπισμό του
Σύμφωνα με το περιβάλλον του, ο 43χρονος φέρεται να ήταν ιδιαίτερα αγχωμένος με την εγχείρηση, που επρόκειτο να κάνει, καθώς είχε υποστεί ρήξη του ώμου του
Ο 43χρονος από το Κερατσίνι