Ελλάδα

Εληξε η διαμαρτυρία των εργαζόμενων στις υπό κατάργηση ΔΕΚΟ στο Υπ.Οικονομικών

"Εμμένει η κυβέρνηση στις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις"  διαμήνυσε στους εργαζομενους ο Γ.Γραμματέας του Υπ.Οικονομικών  Ηλίας Πλασκοβίτης. "Θα επανέλθουμε"  απάντησαν οι εργαζόμενοι.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι εργαζόμενοι που παρέμειναν για περισσοτερες από 3 ώρες έξω από το Υπουργείο θα επανέλθουν την ερχόμενη Τρίτη με αίτημα να συναντηθούν με τον Υπουργό Ευαγγελο Βενιζέλο.

Όπως χαρακτηριστικά είπαν στο Νewsit “εάν ο υπουργός δε μας δεχτεί θα προχωρήσουμε σε νέες κινητοποιήσεις”.

Μεταξύ άλλων στη διαμαρτυρία συμμετείχαν εργαζόμενοι του ΙΓΜΕ, του ΟΣΚ και του ΟΔΔΥ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δεκαπενταύγουστο ο εφαρμοστικός Νο 2 -Αλλάζουν όλα σε Δημόσιο, ΔΕΚΟ και εργασιακά

Μέσω ΟΤΕ άνοιξε η πόρτα για απολύσεις και μειώσεις μισθών στις ΔΕΚΟ


Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι
Έκανε μπάρμπεκιου στο Μαρκόπουλο την ώρα του συναγερμού για φωτιά! «Βροχή» συλλήψεων το Σάββατο - Οι «επικίνδυνες» περιοχές για την Κυριακή
Το τελευταίο 24ωρο εκδηλώθηκαν 32 αγροτοδασικές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα, με την Πυροσβεστική να προλαβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις να ελέγξει την κατάσταση
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ 35