Ελλάδα

Ενοχη η Τουρκία για τη δολοφονία ελληνοκύπριου

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δικαίωσε μετά θάνατον ελληνοκυπριο στρατιώτη που...
δολοφονηθηκε από τούρκους στρατιώτες στη νεκρή ζώνη της Λευκωσίας το 1996.

Το πρωί της 3ης Ιουλίου 1996, ο Στέλιος Παναγή, 19 ετών, στρατιώτης της Εθνικής Φρουράς, εισέβαλε στη νεκρή ζώνη που ελέγχεται από τα Ηνωμένα Εθνη, για να ανταλλάξει το καπέλο του με εκείνο ενός στρατιώτη των κατοχικών δυνάμεων. Ο 19χρονος ήταν εκτός υπηρεσίας και άοπλος ωστόσο ο τουρκικός στρατός άνοιξε πυρ και τον σκότωσε.
Οι δικαστές 

έκριναν ότι η συμπεριφορά του Ελληνοκύπριου δεν αποτελούσε απειλή για τις κατοχικές δυνάμεις και ως εκ τούτου θα μπορούσαν να τον είχαν σταματήσει χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή του. 
Επεδίκασαν επίσης αποζημίωση 35.000€ σε κάθε έναν από τους γονείς του στρατιώτη για ηθική βλάβη.

Και σε δεύτερη υπόθεση όμως η Τουρκία καταδικάστηκε. Αυτή τη φορά για τον τραυματισμό της Γεωργίας Ανδρέου από πυρά τούρκων στρατιωτών στις 14 Αυγούστου 1996 στη διάρκεια επεισοδίων της Δερύνειας.

Όπως σημειώνει η απόφαση η κ. Ανδρέου έπεσε θύμα μίας πρακτικής που έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο. Τ δικαστήριο επεδίκασε στην Τουρκία πρόστιμο 40 χιλ. ευρώ για ηθική βλάβη,

586 ευρώ ως αποζημίωση και 10 χιλ. ευρώ για νομικά έξοδα.


Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Στην Πάτρα η Ειρήνη Μουρτζούκου για την απολογία της - «Φόνισσα» φώναζε κόσμος έξω από το δικαστικό μέγαρο
Η 25χρονη κατηγορείται, για ανθρωποκτονία με δόλο κατά συρροή μετά την δολοφονία των τεσσάρων βρεφών όπως έχει ομολογήσει στους αστυνομικούς
Η Ειρήνη Μουρτζούκου κατά την άφιξή της στην Πάτρα
Ανανεώθηκε πριν 2 ώρες
5
Σχέδια για νέα έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση για αποσυμφόρηση του κόμβου
Στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, τα οχήματα που κινούνται στον κλειστό αυτοκινητόδρομο προς Ελευσίνα και όταν επιθυμούν να κατευθυνθούν προς Λαμία ή Πειραιά χρησιμοποιούν μία κοινή έξοδο, γεγονός που δημιουργεί έντονη συμφόρηση, ειδικά σε ώρες αιχμής.
Μποτιλιάρισμα 4