Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών διαμαρτύρεται για την διαρκή υπονόμευση δομών και υποδομών, καθώς και για την στοχοποίηση των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ με ηθικό αυτουργό την πολιτική ηγεσία συγκοινωνιών.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google