Κόσμος

Bloomberg… κόλαφος κατά της Boeing: Αστοχίες στα αεροπλάνα της λόγω άπειρων προσωρινών εργαζόμενων!

Η Boeing βρέθηκε στο στόχαστρο μετά τις δυο αεροπορικές τραγωδίες σε Αιθιοπία και Ινδονησία. Δημοσίευμα του Bloomberg έρχεται να κάνει… χειρότερα τα πράγματα για τον αμερικανικό κολοσσό.

Από τις έρευνες του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing, προέκυψε ότι υπάρχουν ακόμη πολλές ακόμη αστοχίες στον εσωτερικό σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής του κατασκευαστή, που σχετίζονται με την ανάθεση του σχεδιασμού και συναρμολόγησης των ηλεκτρονικών συστημάτων τους από εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing), που απασχολούσαν άπειρους και προσωρινούς εργαζομένους!

[read4more]

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους. Αυτοί οι εργαζόμενοι με σχέση ορισμένου χρόνου, στην πλειονότητά τους μόλις είχαν αποφοιτήσει από τα πανεπιστήμια, είχαν προσληφθεί για συγκεκριμένο χρόνο από τις συνεργαζόμενες εταιρείες πληροφορικής HCL Technologies και Cyient Ltd στην Ινδία.

Πολλοί από τους εργαζόμενους αμείβονταν με μόλις 9 δολάρια, όπως τονίζουν στο Bloomberg ειδικοί μηχανικοί. Όπως ανέφερε ο πρώην μηχανικός της Boeing Ρικ Λούντκε, που ήταν υπεύθυνος για τους ελέγχους πτήσεων, η μεταβίβαση των εργασιών αυτών σε τρίτους και εξωτερικούς συνεργάτες είχε στόχο τη μείωση του κόστους.

boeinglogo

Το ελαττωματικό ηλεκτρονικό κύκλωμα του Boeing 737 Max ενοχοποιείται για τις δύο πολύνεκρες πτώσεις, που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, τον Οκτώβριο του 2018 στην Ινδονησία και τον περασμένο Μάρτιο στην Αιθιοπία. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος μετά το δυστύχημα του Μαρτίου, προκαλώντας απώλειες ενός δισ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο στην Boeing.

Όπως τονίζει ο πρώην μηχανικός πληροφορικής της εταιρείας Μαρκ Ράμπιν, το εξειδικευμένο και πολύπειρο προσωπικό δεν ήταν πλέον απαραίτητο στην εταιρεία. Ο ίδιος προσθέτει πως ο κώδικας του συστήματος δεν ήταν σωστός και συχνά έπρεπε να γίνονται τροποποιήσεις και ρυθμίσεις. Οι προγραμματιστές της HLC εργάζονταν πάνω σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις που τους έδιναν οι μηχανικοί της Boeing.

Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο Bloomberg πως η ασφάλεια παραμένει κύριος στόχος της εταιρείας, ακόμη κι όταν μοιράζεται τη δουλειά με εξωτερικούς συνεργάτες.

Πηγή: Businessinsider.it

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Khabarovsk: Καθελκύστηκε το πιο φονικό υποβρύχιο της Ρωσίας – Μπορεί να εκτοξεύει πυρηνικές τορπίλες Poseidon
Το νέο πυρηνοκίνητο υποβρύχιο της Ρωσίας μπορεί να παραμείνει κάτω από το νερό μέχρι και 120 μέρες ενώ φέρει τορπίλες Poseidon που αποκαλούνται «τορπίλες της μέρας της κρίσεως»
Το ρωσικό πυρηνικό υποβρύχιο Khabarovsk
Νέο ταπεινωτικό πλήγμα για τον Άντριου: Ο βασιλιάς Κάρολος ζήτησε να του αφαιρεθεί και ο τελευταίος στρατιωτικός του τίτλος
Διατηρούσε μέχρι τώρα τον βαθμό του αντιναυάρχου στο Βασιλικό Ναυτικό, τον οποίο είχε κρατήσει μετά την παραίτησή του από άλλα στρατιωτικά αξιώματα το 2022 λόγω του σκανδάλου Επστάιν
Πρίγκιπας Άντριου και Βασιλιάς Κάρολος
Ακόμα ένα μπλόκο της δικαιοσύνης στην ανάπτυξη Εθνοφρουράς στο Πόρτλαντ - Αναμένει την τελική απόφαση ο Τραμπ
Η Δημοκρατική κυβερνήτης του Όρεγκον, Τίνα Κότεκ, χαρακτήρισε την απόφαση «νέα επιβεβαίωση της δημοκρατίας μας και του δικαιώματός μας να κυβερνάμε εμείς»
Τραμπ