Κόσμος

Λούβρο: Viral διαφήμιση από την εταιρεία του ανυψωτικού που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες – «Μεταφέρουμε τους θησαυρούς σας γρήγορα και αθόρυβα»

«Όταν όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα» ήταν το κεντρικό σποτ της νέας καμπάνιας της γερμανικής εταιρείας

Αν και η «εμπλοκή» της με την κλοπή των ανεκτίμητης αξίας κοσμημάτων από του μουσείο του Λούβρου ήταν τελείως τυχαία, η γερμανική εταιρεία των ανυψωτικών μηχανημάτων Bocker είπε να εκμεταλλευτεί αυτή τη συγκυρία και να την γυρίσει προς όφελος της.

Οι δράστες κατάφεραν να προσεγγίσουν το παράθυρο του πρώτου ορόφου του μουσείου του Λούβρου, με ανυψωτικό μηχάνημα. Παριστάνοντας τους εργάτες, εισέβαλαν σε ένα από τα πιο γνωστά μουσεία του κόσμου χωρίς καν να γίνουν αντιληπτοί. Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η κλοπή – μαμούθ, ξεκίνησαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες του μηχανήματος που είχαν στήσει οι 4 κλέφτες έξω από του μουσείο.

Αυτό ακριβώς το στιγμιότυπο αναδημοσίευσε και η Bocker, η γερμανική εταιρεία των συγκεκριμένων ανυψωτικών μηχανημάτων ώστε να διαφημίσει τα προϊόντα της, πολύ επιτυχημένα και με χιούμορ, θα σχολίαζε κανείς.

Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes
 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Böcker Maschinenwerke GmbH (@boeckermaschinenwerke)

«Όταν όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα: Η Bοcker Agilo μεταφέρει τους “θησαυρούς” σας, βάρους έως 400 κιλών, με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – σχεδόν αθόρυβα, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα 230V», έγραψε πάνω στην φωτογραφία με το ανυψωτικό μηχάνημα που χρησιμοποίησαν οι δράστες.

Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes
Ανυψωτικό
Ο CEO της γερμανικής εταιρείας, Alexander Boecker, ποζάρει μπροστά από ένα ανυψωτικό μηχάνημα παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες του Λούβρου / REUTERS/Erol Dogrudogan
Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes

Μιλώντας για την διαφήμιση που έχει γίνει πραγματικά viral, η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Τζούλια Σάρβατς, δήλωσε πως αυτή η ιδέα τους ήρθε αφού ξεκίνησε να δέχεται αμέτρητα τηλεφωνήματα για το ανυψωτικό τους που εμφανίστηκε σε κάθε είδηση, σε κάθε κανάλι του κόσμου. 

Όταν ξεπέρασαν το αρχικό σοκ, ξεκίνησαν να κάνουν αστεία με την κατάσταση και έτσι κατέληξαν στην ιδέα αυτής της νέας καμπάνιας η οποία σχολιάστηκε θετικά από το κοινό.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Μπριζίτ Μπαρντό: Η στροφή προς τον ακτιβισμό, η αποστασιοποίηση από τον φεμινισμό και η Μαρίν Λε Πεν ως «σύγχρονη Ιωάννα της Λωραίνης»
Η Μπαρντό προκάλεσε αντιδράσεις λόγω των ακροδεξιών πολιτικών της απόψεων, των σχολίων της για το Ισλάμ και τη μετανάστευση, για την υποκίνηση φυλετικού μίσους αλλά και το ότι αντιτάχθηκε στο κίνημα MeToo
Μπριζίτ Μπαρντό
Το Σεντ Τροπέ αποχαιρετά τη Μπριζίτ Μπαρντό: Βοήθησε να λάμψει η πόλη μας
Το 1956, η μυρωδιά του σκανδάλου γύρω από την ταινία «Και ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα» του Ροζέ Βαντίμ, τότε συζύγου της Μπριζίτ Μπαρντό, τοποθέτησε την ηθοποιό και το ψαροχώρι στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων
Το σπίτι της στο Σέντ Τροπέ
Εμάνουελ Μακρόν για Μπριζίτ Μπαρντό: «Το σύμβολο της Γαλλίας που ενσάρκωσε μια ζωή ελευθερίας»
«Ήταν ένα απόλυτο αστέρι του γαλλικού και διεθνούς κινηματογράφου, μια μορφή γυναικείας φύσης στη φαντασία του έθνους, μια ελεύθερη και αφοσιωμένη φωνή», έγραψε επίσης ο Γάλλος πρόεδρος
Ο Εμάνουελ Μακρόν