weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Σέξι γυμνάστρια δείχνει πώς να κάψετε το λίπος στην κοιλιά! – Video

Σέξι γυμνάστρια δείχνει πώς να κάψετε το λίπος στην κοιλιά! – Video | Newsit.gr
Video Daily Mail

Η σέξι personal trainer Ρέιτσελ Ατάρντ από το Σίδνεϊ της Αυστραλίας καλεί προκαταβολικά σε αποχή από τα σνακ!

Παράλληλα, για να εμπεδώσουμε καλύτερα τις οδηγίες της ανέβασε βίντεο και προτείνει 6 μυστικά. Εξηγεί, βέβαια, ότι χρειάζεται χρόνος για να φανούν οι θετικές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση.

Ειδικά, για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, το στομάχι είναι μια επίμονη περιοχή λίπους που πολλές βρίσκουν σχεδόν αδύνατο να ξεφορτωθούν.

Επίσης, προειδοποιεί ότι αν και μπορούμε να τρώμε πολλά λαχανικά και να γυμναζόμαστε τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα, μία ή δύο παρασπονδίες μπορούν να καταστρέψουν όλη την προσπάθεια και να γυρίσουμε στο μηδέν!

Λοιπόν, τα 6 tips της σέξι Ρέιτσελ είναι τα εξής:

1. Κρατιόμαστε μακριά από τα σνακ

“Όταν νομίζετε ότι είστε πεινασμένοι να πιείτε λίγο νερό. Αντισταθείτε στον πειρασμό για 15′ και θα βγείτε κερδισμένοι”, συμβουλεύει.

Και αν πρέπει να φάτε κάτι πρόχειρα, συνιστά ένα μήλο, 2 καρύδια ή μερικά μικρά καρότα με χούμους.

2. Πίνετε το λάθος συστατικό

“Από την εμπειρία μου, λίγα επιπλέον λίπη στο στομάχι και κατανάλωση αλκοόλ συχνά συμβαδίζουν”, λέει η Ρέιτσελ.

“Μέχρι ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα είναι OK, αλλά όλα μαζί την Παρασκευή και το Σάββατο δεν είναι.

“Δυστυχώς, κάθε φαγητό που τρώτε όταν πίνετε ή μετά, κατά πάσα πιθανότητα θα αποθηκευτεί ως λίπος”, πρόσθεσε.

3. Κάνετε τις λάθος ασκήσεις

Για ένα πραγματικά επίπεδο στομάχι, είναι εξίσου σημαντικό να ταξινομήσετε τις προπονήσεις σας.

“Κάνοντας μόνο κάμψεις, δεν θα ξεφορτωθείτε το λίπος της κοιλιάς”, λέει. “Πρέπει να συνδυαστεί και με υγιεινή διατροφή”.

4. Δεν έχετε σχέδιο διατροφής

Σχεδιάστε τι θα φάτε προτού κάνετε τα σχετικά ψώνια.

“Ακολουθώ έναν κανόνα 80/20 όταν πρόκειται για φαγητό”, σύμφωνα με τον οποίο τρώει υγιεινά το 80% της ημέρας και λίγο από αυτό που της αρέσει το 20%.

Μια τυπική ημέρα μπορεί να περιλαμβάνει μια ομελέτα από δύο ολόκληρα αυγά, δύο ασπράδια αυγών, μπέικον, σπανάκι, μανιτάρια και ελιές.

Αργότερα κάτι σε σνακ όπως καρότο και σέλινα με δύο κουταλιές της σούπας αμύγδαλο βούτυρο και το μεσημέρι σπιτικό κοτόπουλο, λαχανικά και σάλτσα φακές.

Ένα τυπικό δείπνο μπορεί να είναι κοτόπουλο τηγανισμένο με κουνουπίδι.

5. Ανυπομονείτε να χάσετε λίπος πάρα πολύ γρήγορα

Τα αποτελέσματα σε οτιδήποτε δεν έρχονται μια μέρα στην άλλη, τουλάχιστον στην κοιλιά.

Η απώλεια βάρους και η δημιουργία ενός αδύνατου σώματος απαιτεί χρόνο και υπομονή”, τονίζει η Ρέιτσελ και συμπληρώνει πως ακόμη και οι επαγγελματίες πρέπει να προσέχουν τι τρώνε.

6. Μην μπερδεύετε το φούσκωμα με το λίπος

Αν έχετε εφαρμόσει όλα τα παραπάνω αλλά εξακολουθείτε να νιώθετε δυσάρεστα με την κοιλιά σας δεν φταίτε εσείς, ούτε το πρόγραμμα της διατροφής.

“Το φούσκωμα επηρεάζει όλους σε κάποια στιγμή της ζωής τους”, εξήγησε.

Για να το αποφύγουμε, πρέπει λοιπόν να πίνουμε άφθονο νερό, να τρώμε υγιεινά τρόφιμα και με μέτρο, ώστε να ανακαλύψουμε τί είναι αυτό που προκαλεί το πρήξιμο.

πηγή: Daily Mail

#TAGS MM