Κόσμος

Βρετανία: Για πρώτη φορά ψηφιακή η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου

Σε απάντηση στη συνεχιζόμενη κρίση του Covid-19, στη Βρετανία ανακοινώθηκε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα συγχωνεύσει τις επιδείξεις γυναικείων και ανδρικών συλλογών σε ένα «ουδέτερο φύλου» σχήμα.

Η προγραμματισμένη για τις 12 έως 15 Ιουνίου Εβδομάδα Μόδας στη Βρετανία θα είναι αποκλειστικά ψηφιακή. Με έμφαση στην αφήγηση και τη φωνή Βρετανών δημιουργών και επιχειρήσεων μόδας η φετινή διοργάνωση, που διεξάγεται στις ημερομηνίες της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας του Λονδίνου θα φιλοξενήσει πολυμεσικό περιεχόμενο από σχεδιαστές, καλλιτέχνες και συνεργάτες brand στον ιστότοπό της.

Ο σκοπός είναι να συνδεθεί η κοινότητα της μόδας, να καταστούν δυνατές συνεργασίες και να ενωθούν η μόδα, ο πολιτισμός και η τεχνολογία. «Πολλές από τις επιχειρήσεις μας ανέκαθεν αγκάλιαζαν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα, αλλά και για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό» δήλωσε η Κάρολαϊν Ρας, διευθύνουσα σύμβουλος του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας.

«Η σημερινή πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και για το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε επιχειρήσεις όταν την ξεπεράσουμε» ανέφερε. «Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε, λατρεύετε. Δημιουργώντας μια πολιτιστική πλατφόρμα εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας σήμερα και ως κάτι που πρέπει να οικοδομήσουμε ως παγκόσμιο μέσο παρουσίασης για το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους και τις συλλογές τους, με μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα» πρόσθεσε.

Οι έμποροι και καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη νέα ψηφιακή εμπειρία, η οποία θα προσφέρει συνεντεύξεις, podcasts, ημερολόγια σχεδιαστών, διαδικτυακά σεμινάρια και ψηφιακές επιδείξεις μόδας. Το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας θα συνεργαστεί με το Amazon Launchpad, το Facebook, το Google, το Instagram και το Youtube, πλατφόρμες που θα βοηθήσουν τους Βρετανούς σχεδιαστές να προσεγγίσουν εμπορικούς εταίρους και κοινό.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Ο Τραμπ ανακοίνωσε τον «Χρυσό Θόλο» κόστους 175 δισεκατομμυρίων δολαρίων – Θα προστατεύει τις ΗΠΑ από πυραυλικές επιθέσεις ακόμη και από το διάστημα
Όπως τόνισε ο Ντόναλντ Τραμπ, ο αμερικανικός θόλος θα είναι ακόμη καλύτερος από αυτόν του Ισραήλ και στο έργο θα συμμετάσχει και ο Καναδάς
Ντοναλντ Τραμπ
1
«Ο Τραμπ δεν επιβάλλει κυρώσεις στη Ρωσία για να μην σταματήσουν τις συνομιλίες για την Ουκρανία» λέει ο Μάρκο Ρούμπιο
«Αν καταστεί σαφές ότι οι Ρώσοι δεν ενδιαφέρονται για μια ειρηνευτική συμφωνία και απλώς θέλουν να συνεχίσουν τον πόλεμο, μπορεί κάλλιστα να φτάσουμε σε αυτές»
U.S. President Donald Trump speaks during a roundtable discussion in Doha, Qatar, May 15, 2025. REUTERS 1
Ο Έλον Μασκ θα ξοδεύει «πολύ λιγότερα» χρήματα για να χρηματοδοτεί πολιτικές προεκλογικές εκστρατείες
Ο Μασκ είχε προσφέρει περισσότερα από 290 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξει Ρεπουμπλικανούς υποψηφίους πριν από τις προεδρικές και βουλευτικές εκλογές του 2024
Ο Έλον Μασκ 1