Lifestyle

The Crown: Τι θα απογίνει η σειρά σε περίπτωση θανάτου της βασίλισσας Ελισάβετ

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι συντελεστές της σειράς «The Crown», σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, είναι έτοιμοι, σε περίπτωση που η Βασίλισσα Ελισάβετ φύγει από τη ζωή, όσο η σειρά είναι σε εξέλιξη, να αντιμετωπίσουν το γεγονός. Η λύση θα είναι η λεγόμενη «Γέφυρα του Λονδίνου».

Οι παραγωγοί του «The Crown» αποκάλυψαν ότι σε περίπτωση που η σειρά προβάλλεται ταυτόχρονα με τον ενδεχόμενο θάνατο της Βασίλισσας Ελισάβετ, τότε θα τεθεί σε εφαρμογή η «Επιχείρηση: Γέφυρα του Λονδίνου».

Η «Επιχείρηση: Γέφυρα του Λονδίνου» είναι το πρωτόκολλο, που γράφτηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960, το οποίο καλύπτει τι θα συμβεί από τη στιγμή του θανάτου της βασίλισσας.

«Έχουμε τη δική μας βερσιόν της Γέφυρας του Λονδίνου. Είναι εξαιρετικά εύστοχη αν βρισκόμαστε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Τα γυρίσματα θα σταματήσουν αμέσως αν είμαστε σε περίοδο παραγωγής, για τουλάχιστον μία εβδομάδα. Θα υπάρξουν πολλές συζητήσεις για το πότε θα τα ξεκινήσουμε πάλι», δήλωσε άτομο από την παραγωγή.

Η 5η σεζόν της σειράς πρόκειται να προβληθεί τον Νοέμβριο:

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Αλέκος Συσσοβίτης: «Δεν είχα τηλεόραση σπίτι για 9 χρόνια, πήγα αγόρασα βιβλία και κάθισα και μόνασα»
«Ο καθένας από εμάς θα ήθελε να πληρώσει λιγότερο φόρο, να έχει μαύρα χρήματα - Eίναι στην ιδιοσυγκρασία μας να θέλουμε και εμείς να κερδίσουμε για την πάρτη μας», είπε ο ηθοποιός
Αλέκος Συσσοβίτης