Η μεγάλη συναυλία του ΛΕΞ είχε προγραμματιστεί να γίνει στον εξωτερικό χώρο του ΟΑΚΑ στις 28 Ιουνίου, ωστόσο μόλις ανακοινώθηκε, τα εισιτήρια εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγες ώρες – έγινε sold out σχεδόν αμέσως.
Αυτό έδειξε πόσο πολύ περίμενε ο κόσμος να τον δει live. Καθώς η ζήτηση ήταν τεράστια, άρχισαν να εξετάζονται κι άλλες επιλογές για δεύτερη συναυλία ή για πιο μεγάλο χώρο. Ανάμεσα σε αυτές – εκτός από το ΟΑΚΑ – ήταν το Μαρκόπουλο και ο Ιππικός Όμιλος, που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν μέχρι και 80.000 άτομα. Στο παιχνίδι μπήκε και ο Πειραιάς ως πιθανός χώρος για τη δεύτερη συναυλία του ΛΕΞ, αλλά και πάλι υπήρχαν προβλήματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το βασικό ζήτημα ήταν η πρόσβαση. Ειδικά στο Μαρκόπουλο, η μετακίνηση του κόσμου προς και από τον χώρο θα ήταν δύσκολη, αφού δεν έχει τις εύκολες προσβάσεις και τις πολλαπλές εισόδους που έχει το ΟΑΚΑ. Έτσι, ο ΛΕΞ, γνωστός και ως «ποιητής του περιθωρίου» μαζί με την ομάδα του αποφάσισαν να μείνουν τελικά στο ΟΑΚΑ, στον εξωτερικό του χώρο, και να προσθέσουν μια επιπλέον ημερομηνία.
Μετά τη μεγάλη συναυλία του Σαββάτου στις 28 Ιουνίου, θα ακολουθήσει και δεύτερη, την Κυριακή 29 Ιουνίου, στο ίδιο σημείο. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται αύριο (04.06.2025) και αμέσως θα ξεκινήσει και η διάθεση των εισιτηρίων για τη δεύτερη εμφάνιση. Η πρώτη εξαντλήθηκε τόσο γρήγορα που είναι σχεδόν σίγουρο ότι και η δεύτερη θα ξεπουλήσει μέσα σε λίγες ώρες.
Ο ΛΕΞ έχει γίνει πλέον φαινόμενο, όχι μόνο λόγω της μουσικής του αλλά και επειδή λειτουργεί τελείως διαφορετικά από τους υπόλοιπους καλλιτέχνες. Δεν κάνει συνεντεύξεις, δεν διαφημίζει τις δουλειές του, ούτε προαναγγέλλει τις συναυλίες του. Όλα γίνονται σχεδόν… αθόρυβα, με μία λιτή ανακοίνωση στα social media – κι όμως, δημιουργούν πανικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όταν ανακοινώθηκε η πρώτη του συναυλία στο ΟΑΚΑ, η πλατφόρμα πώλησης των εισιτηρίων δεν άντεξε την τεράστια επισκεψιμότητα και «κόλλησε». Και να σκεφτεί κανείς ότι στην αρχή ο ίδιος είχε ζητήσει τον κυρίως χώρο του σταδίου (το γήπεδο), αλλά δεν ήταν διαθέσιμος λόγω έργων στο χορτάρι, οπότε στράφηκαν στον εξωτερικό χώρο.
Η ομάδα του είχε σκεφτεί ως εναλλακτική το Μαρκόπουλο, όπου χωράει περισσότεροι κόσμος. Εκεί θα μπορούσαν να χωρέσουν μέχρι και 80.000 θεατές. Όμως, επειδή η πρόσβαση θα ήταν δύσκολη, ειδικά μετά τη συναυλία, η ιδέα εγκαταλείφθηκε. Έτσι, όταν είδαν ότι η πρώτη ημερομηνία ξεπούλησε και ήδη είχαν δοθεί περίπου 60.000 εισιτήρια, αποφάσισαν να βάλουν δεύτερη ημερομηνία αντί να αλλάξουν χώρο.
Ο ΛΕΞ, παρά την τεράστια απήχηση που έχει, παραμένει πιστός στο χαμηλό προφίλ του. Δεν κυνηγάει τη δημοσιότητα και δεν μπαίνει σε παιχνίδια προβολής. Για πολλούς, οι στίχοι του μοιάζουν με ελληνικά μπλουζ του σήμερα. Η δημοφιλία του εξελίσσεται σε φαινόμενο που θα μπορούσε να μελετηθεί – ένα case study επιτυχίας χωρίς μάρκετινγκ και χωρίς «φασαρία».
Υπενθυμίζεται ότι στις 25 Απριλίου η εταιρεία παραγωγής της συναυλίας της 28ης Ιουνίου ανακοίνωσε ότι είναι ήδη sold out και ζήτησε από τους φανατικούς θαυμαστές του γνωστού καλλιτέχνη να κάνουν υπομονή μερικές ημέρες προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα και να εξασφαλιστεί η δυνατότητα συμμετοχής σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το καλοκαίρι του 2019 ο ΛΕΞ πραγματοποίησε μια συναυλία στο Θέατρο Πέτρας της Αθήνας, όπου συγκεντρώθηκαν περίπου 10.000 θεατές, ενώ το καλοκαίρι του 2022 έκανε ακόμη μία sold out εμφάνιση με περισσότερους από 20.000 θαυμαστές του να δίνουν το «παρών» στη Νέα Σμύρνη.