Όταν μιλάμε για μόδα το μυαλό μας συνήθως πάει σε πολυτελείς μάρκες, όπως Gucci, Chanel, Louis Vuitton, οι οποίες βρίσκονται ψηλά στην λίστα της Interbrand με τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως για το 2020, ανάμεσα τους ωστόσο φιγουράρουν και άλλες μάρκες που απευθύνονται στο μεγαλύτερο μέρος του πλυθησμού, όπως η Nike και η Uniqlo, αλλά και μάρκες “γρήγορης” μόδας, όπως τα H&M και τα Zara.
Πρόκειται για μια παγκόσμια βιομηχανία που εκτιμάται πως αξίζει περί τα 2,5 τρισεκατομμύρια δολάρια, με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τις πιο επιθυμητές μάρκες να έχουν μια καθαρή αξία που ανέρχεται σε αρκετά δισεκατομμύρια και να συγκαταλέγονται στους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου. Ποιοι όμως είναι αυτοί;