Για τον Chris Gibbs, ιδιοκτήτη του καταστήματος UNION LA, η κουλτούρα του μπάσκετ είναι άμεσα και άρρηκτα συνδεδεμένη με το streetwear. Επομένως, είναι λογικό η τελευταία κυκλοφορία της συνεχιζόμενης συνεργασίας της Jordan με τη UNION να αντικατοπτρίζει αυτήν τη σχέση.
Σύμφωνα με την UNION, η νέα συλλογή αναγνωρίζει την αίσθηση και τα συναισθήματα που δημιουργούν τα είδη Jordan πέρα από το γήπεδο, συνεχίζοντας την προσπάθεια να αποτυπώσει μια ολιστική εικόνα από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 και τις αρχές της δεκαετίας του ’90, η οποία καθορίζεται από τη διαφήμιση, τη μουσική και το καθημερινό στιλ αλλά και μερικές μαγικές ανταγωνιστικές στιγμές.