Tη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσαρμόζει στην στρατηγική της η Samsung Electronics Co Ltd, με σκοπό να κάνει την εμπειρία συνδεδεμένων συσκευών πιο ασφαλή, περιεκτική και ενεργειακά αποδοτική, όπως την περιέγραψε στην έκθεση CES® 2024, παρουσιάζοντας μια σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες που βοηθούν στην επίτευξη αυτών των στόχων.
Οι νέες υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της Samsung, μεταξύ άλλων, στοχεύουν στην βελτίωση των εμπειριών ψυχαγωγίας, κουζίνας και φαγητού, καθημερινής ρουτίνας, σχέσης με το αυτοκίνητο, ενημέρωσης κι άλλων πολλών υπηρεσιών.
Ο κ. Jong-Hee (JH) Han, Αντιπρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής του Τμήματος Device eXperience (DX) της Samsung, επικεντρώθηκε στο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να βελτιωθούν απλές, καθημερινές εμπειρίες, τονίζοντας ότι:
«Το ευρύ χαρτοφυλάκιο συσκευών της Samsung, μαζί με την επιδίωξη ανοιχτής συνεργασίας, θα συμβάλει στην παροχή τεχνητής νοημοσύνης και υπερ – συνδεσιμότητας σε όλους».
Ο Επικεφαλής του Κέντρου Συνδεδεμένης Εμπειρίας στη Samsung Electronics America, Jonathan Gabrio, περιέγραψε τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία AI μεταμορφώνει τον τρόπο χρήσης των προϊόντων Visual Display και των Ψηφιακών Συσκευών.
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του SmartThings, Jaeyeon Jung, τόνισε τους συναρπαστικούς νέους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία AI επηρεάζει τη σχέση μεταξύ των χρηστών και των Samsung συσκευών τους, συμπεριλαμβανομένου του οράματος της Samsung για το SmartThings:
Όσο περισσότερες συσκευές Samsung χρησιμοποιεί ένας πελάτης, τόσο πιο έξυπνες γίνονται αυτές οι συσκευές και τόσο καλύτερα μπορούν να να υποστηρίξουν την καθημερινή ζωή.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της έκθεσης, έγινε αναφορά στη στενή συνεργασία μεταξύ της Samsung και της Microsoft, για νέες υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες από τον Μάρτιο, καθώς και στη συνεργασία με το Hyundai Motor Group, στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.