Δευτέρα, 20 Μαΐ
25oC Αθήνα

Ηχηρό deal στον κλάδο των αναψυκτικών

Ηχηρό deal στον κλάδο των αναψυκτικών

Στην αγορά των premium αναψυκτικών εισέρχεται η Virtus International Partners, αποκτώντας πλειοψηφικό ποσοστό στη Three Cents, την εταιρεία που ίδρυσαν το 2014, τέσσερις Έλληνες επαγγελματίες με ειδίκευση στην εμπορία ποτών και το bartending.

Πρόκειται για μία ακόμα επένδυση της Virtus, η οποία πρόσφατα απέκτησε συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο των πολυκαταστημάτων Attica, ενώ πριν από λίγα χρόνια είχε αποκτήσει την πλειοψηφία της ASTIR Vitogiannis Α.Ε., που κατέχει ηγετική θέση στην κατασκευή καπακιών.  Η τελευταία επενδυτική κίνηση της Virtus, αφορά την απόκτηση του 51% της ESM Effervescent Sodas Management Ltd., μητρική της Three Cents Limited (UK). Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο των «Premium Mixers & Tonics», έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους διεθνώς.

Όσον αφορά τη Three Cents, ιδρύθηκε το 2014 από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία αλλά και βαθιά γνώση των αναγκών στην αγορά των premium προϊόντων, που να απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες bartenders, αλλά και τους απλούς καταναλωτές. Πραγματοποιεί εξαγωγές, σε 34 χώρες, ενώ τα προϊόντα της έχουν αποσπάσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις. Με βάση έρευνα του Drinks International έχει καταταγεί στην 1η δεκάδα παγκοσμίως στα «Best Selling Βrands» και στα «Top Trending Brands» στην κατηγορία τους για το 2019.

Εμπνεύστηκαν από την ποτοαπαγόρευση

Ο Βασίλης Καλαντζής, με σημαντική δραστηριότητα στην εισαγωγή και διανομή ποτών, μαζί με τους Δημήτρη Νταφόπουλο, Γιώργο Μπάγκο και Γιώργο Τσιρίκο, τρεις επαγγελματίες bartenders με πολλαπλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ξεκίνησαν με την ιδέα να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα απευθύνεται στην διεθνή αγορά των premium αναψυκτικών και των cocktail mixers.  Εμπνεύστηκαν τον τίτλο της εταιρείας τους από τα «Soda Fountains», τα μπαρ, που την εποχή της ποτοαπαγόρευσης δημιουργήθηκαν για να σερβίρουν αποκλειστικά σόδα, λόγω της απαγόρευσης να σερβίρουν αλκοόλ. Ο κόσμος τότε έπινε σκέτη σόδα ζητώντας την ως 2 Cents Plain. Αργότερα προστέθηκαν και άλλα συστατικά και η 2 Cents μετατρέπεται σε 3 Cents.  Οι Έλληνες επιχειρηματίες μάλιστα επέλεξαν να διατηρήσουν τον τίτλο 2 Cents Plain για τη σόδα που παράγει η εταιρεία τους, με φυσικό μεταλλικό νερό από το Αίγιο.   Η ιδέα τους να δημιουργήσουν premium αναψυκτικά με φυσικές ελληνικές πρώτες ύλες, «γεννήθηκε την ώρα της δουλειάς τους», όπως συνηθίζουν να λένε οι ίδιοι, μιλώντας για το ξεκίνημα της εταιρείας.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις