Επιχειρήσεις

Swarovski: Σε ανοδική τροχιά φέτος μετά από 3 χρόνια ζημιών – Ο μετασχηματισμός και τα λαμπερά κοσμήματα

Θετικό αντίκτυπο είχε την περασμένη χρονιά ο όμιλος Swarovski, από το πρόγραμμα μετασχηματισμού, που ξεκίνησε το 2020, δίνοντας το έναυσμα στη διοίκηση να «ατενίζει» με αυτοπεποίθηση το 2023, βάζοντας ένα νέο μεγάλο στοίχημα από την ανανεωμένη συλλογή δημιουργημένων διαμαντιών, ως μέρος της στρατηγικής LUXignite.

Τα αποτελέσματα της οικογενειακής επιχείρησης Swarovski Crystal Business που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανακοίνωσε η διοίκηση, με επικεφαλής τον CEO της εταιρείας Alexis Nasard, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία από τον Ιούλιο του 2022.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν η επιχείρηση σημείωσε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα και ειδικότερα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων με επικεφαλής τα κοσμήματα με +15%, σε όλες τις επιχειρηματικές κατηγορίες με τις λιανικές πωλήσεις στο +13% και τα κρύσταλλα B2B στο +5% και σε όλα τα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του +5% online που αντιπροσωπεύει το 20% της επιχείρησης λιανικής πώλησης.

Αφήνει πίσω τις ζημιές

Η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους, σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.

Η εταιρεία σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη +10% ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος και μετά από τρία χρόνια σημαντικών ζημιών πέτυχε μια πολύ ισχυρή βελτίωση παρέχοντας σχεδόν κερδοφόρα αποτελέσματα σε ένα σκηνικό εξαιρετικά ασταθών γεωπολιτικών και μακροοικονομικών συνθηκών.

Τα αποτελέσματα του 2022 αρχίζουν να δείχνουν τον αντίκτυπο της στρατηγικής για το εμπορικό σήμα με γνώμονα το σχεδιασμό των προϊόντων που αποσκοπεί στην επαναβεβαίωση της εμβληματικής κληρονομιάς της SWAROVSKI στο σημερινό σύγχρονο πνεύμα, καθώς και την πρόοδο στον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προϊόντων, της απλοποίησης της οργάνωσης και της ανάπτυξης του εμπορικού σήματος.

Προσδοκίες επόμενης μέρας

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο κ. Nasard τόνισε ότι: «Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους.

Έχουμε κάνει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, και η εστίασή μας το 2023 θα είναι η πειθαρχημένη εκτέλεση της νέας μας στρατηγικής και του επιχειρηματικού μας σχεδίου LUXignite, με έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και στις περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο λιανικής πώλησης και στις βασικές στιγμές του εμπορικού σήματος».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η Alpha Bank εισάγει το πλαίσιο πράσινων ομολόγων με στόχο την επίσπευση των πρωτοβουλιών βιώσιμης χρηματοδότησης
Το νέο Πλαίσιο στοχεύει να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση επενδυτών σε πράσινα ομόλογα παρέχοντας σαφή πορεία για άντληση κεφαλαίων που θα διατίθενται σε έργα με σημαντικά ρητά περιβαλλοντικά οφέλη
Κατάστημα της Alpha Bank
ΣΕΒ: Θετικά αξιολογούν οι επιχειρήσεις την τρέχουσα κατάσταση της ελληνικής οικονομίας αλλά και την δική τους πορεία
Οι μεσαίες επιχειρήσεις είναι αυτές που δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση καθώς δεν διαθέτουν ούτε το μέγεθος και τις υποδομές των μεγάλων, ούτε την ευελιξία και την ταχύτητα αντίδρασης των μικρών
Ο Σπύρος Θεοδορώπουλος