Συμβαίνει τώρα:
Τροχαίο στην παραλιακή στο ύψος του Παλαιού Φαλήρου - Στο «κόκκινο» η κίνηση
Επιχειρήσεις

Αθηναϊκή Στρωματοποιία: Τα σχέδια για Media Strom, ξενοδοχεία, e-shop και φωτοβολταϊκά

Επενδυτικό πρόγραμμα της τάξης του ενός εκατομμυρίου ευρώ υλοποιεί το 2023 η Αθηναϊκή Στρωματοποιία, γνωστή ως Media Strom.

Το πρόγραμμα αυτό, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή κ. Γιώργο Νιάρχο, αφορά επιθετική διείσδυση στην ξενοδοχειακή αγορά σε τουριστικές μονάδες 4 και 5 αστέρων, επέκταση του δικτύου με εταιρικά και franchise καταστήματα, ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων και τοποθέτηση  φωτοβολταϊκών πάνελς στις εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο.

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, με κορωνίδα τη Media Strom και προτεραιότητα τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή, η εταιρεία αναζητά νέες συνεργασίες.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Νιάρχος, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου, η εταιρεία είναι ανοιχτή σε διαφορετικά μοντέλα συνεργασίας, λόγω της παραγωγικής ικανότητας και των πολλαπλών δυνατοτήτων του εργοστασίου.

Ανοδική πορεία  

Με πωλήσεις αξίας 26,5 εκατ. ευρώ το 2022, που αναμένεται να αυξηθούν στα 30 εκατ. ευρώ το 2023, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία έχει αναπτύξει ένα δίκτυο με πολλαπλά κανάλια που περιλαμβάνει περίπου 400 σημεία διάθεσης, 1.300 ξενοδοχεία, 18 πολυκαταστήματα, e- shops και συνεργασίες με την ελληνική ναυτιλία.

Παράλληλα, δημιουργεί brands και συλλογές για διαφορετικές αγορές και καταναλωτικά κοινά, όπως τα Media Strom, Stromatex, Zenius – με αποκλειστική διάθεση στα Praktiker – και Sleep Dimmer.

Από αυτά, η Media Strom αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο brand στην Ελλάδα, με ένα ευρύ δίκτυο 128 καταστημάτων στην Ελλάδα (Εταιρικά, Franchise & Shop in Shop).    

Νέα είσοδο στα brands της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας αποτελεί το Sleep Dimmer, που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προϊόντων ύπνου, στο πλαίσιο ενός έξυπνου Sleep Concept, με ανταγωνιστικές τιμές.

athinaikistomatopoiha thebeginning

Το ξεκίνημα

Στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των 55 ετών λειτουργίας της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, ο κ. Νιάρχος έκανε μια αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε το 1967 από ένα ημιυπόγειο στο Μεταξουργείο.

Σε μια περίοδο που ο κλάδος δεν ήταν οργανωμένος ο  Γιάννης και ο Νίκος Νιάρχος σε ηλικίες 30 και 23 ετών, ξεκίνησαν να φτιάχνουν στρώματα, κυρίως για να βελτιώσουν το βιοτικό τους επίπεδο, μη γνωρίζοντας πού μπορεί να τους οδηγήσει η επιχειρηματική αυτή δραστηριότητα.  

Όπως τόνισε ο κ. Νιάρχος: «Είμαστε περήφανοι, που κληρονομήσαμε ένα όραμα από τους γονείς, το οποίο αποτελεί παρακαταθήκη για να βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα του ύπνου, βελτιώνοντας έτσι και την ποιότητα ζωής. Επίσης έχουμε κληρονομήσει τις αξίες τους που αποτελούν και το συστατικό της επιτυχίας». 

athinaikistomatopoiha

Στο σήμερα

Συμπληρώνοντας φέτος 55 χρόνια λειτουργίας, η Αθηναϊκή Στρωματοποιία παραμένει ηγέτης σε προϊόντα ύπνου στην Ελλάδα, ενώ αναπτύσσεται διαρκώς, με προτεραιότητα τον Άνθρωπο, την Τεχνολογία και το Περιβάλλον. 

Διαθέτει το κορυφαίο εργοστάσιο παραγωγής στρωμάτων στην Ελλάδα και ένα από τα 3 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο – μια πρότυπη βιομηχανία που παράγει πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής ποιότητας και υγιεινής.

Με τεχνολογία αιχμής και με το μοναδικό στην Ελλάδα εργαστήριο έρευνας & ανάπτυξης για την έκδοση πιστοποιητικών ποιότητας, το εργοστάσιο έχει δυνατότητα παραγωγής 1.000 στρωμάτων την ημέρα. 

athinaikistomatopoiha

Σημειώνεται δε, ότι η μονάδα παραγωγής στρωμάτων στο Μαρκόπουλο, ιδρύθηκε το 2010 σε περίοδο οικονομικής κρίσης κι αποβιομηχάνισης στην Ελλάδα. Στον όμιλο εργάζονται 230 άτομα συνολικά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα