Επιχειρήσεις

Μπούμπας: Νέα επένδυση στον τομέα του κρέατος – Έμφαση στην καινοτομία

Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, ένα νέο κατάστημα «Μπούμπας Κρέατα Ηπείρου» κάνει πρεμιέρα στην Κηφισιά, ολοκληρώνοντας μια νέα επένδυση συνολικού ύψους 1,2 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για ένα μπουτίκ-κρεοπωλείο, πρότυπο, με μοναδικό σχεδιασμό, που εξασφαλίζει τη λειτουργικότητα, την υγιεινή και την ασφάλεια, με πρωταγωνιστή το ποιοτικό κρέας, που προέρχεται από φάρμες της Ηπείρου.

Αποτελεί το δεύτερο κατάστημα της οικογένειας Μπούμπα, με παράδοση που ξεκινά το 1925 από την Ήπειρο. Ο Γιώργος Μπούμπας ανήκει στην τρίτη γενιά κι όπως ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου, στόχος του είναι να αναδείξει την ποιότητα των ελληνικών κρεάτων και δη της Ηπείρου, τονίζοντας την συγκριτική υπεροχή τους. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται επίσης στα βιολογικά προϊόντα.

MPOUMPAS KREOPOLEIO BUTIC  MARY PAPAKONSTANTINOU

Μπούμπας: Πιστοποιημένο εργαστήριο αλλαντικών

Η παρουσία στα Μελίσσια μετρά 20 χρόνια κι εκεί η οικογένεια έχει επενδύσει σε μια μεγάλη καινοτομία καθώς έχει δημιουργήσει ένα πιστοποιημένο υπερσύγχρονο εργαστήριο για την παραγωγή προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες ζύμωσης – ωρίμανσης ή θερμικής επεξεργασίας.

Τα προϊόντα αυτά παράγονται αποκλειστικά από κρέατα ελληνικής προέλευσης, ενώ η εταιρεία εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000:2018. Η δημιουργία του πιστοποιημένου εργαστηρίου, άγγιξε τις 200.000 ευρώ.

MPOUMPAS KREOPOLEIO BUTIC  MARY PAPAKONSTANTINOU

Μπούμπας: Από την Ήπειρο στα Μελίσσια και την Κηφισιά

Όπως τονίζει ο κ. Μπούμπας το κρεοπωλείο «Μπούμπας Κρέατα Ηπείρου» για την προμήθεια του κρέατος, συνεργάζεται με φάρμες που βρίσκονται αποκλειστικά στην Ήπειρο, και παρακολουθεί την ανάπτυξη και την εκτροφή των ζώων, που τρέφονται με 100% φυσικές τροφές, σε φυσικό περιβάλλον χωρίς παράπλευρες καλλιέργειες και δίχως τη χρήση ορμονών, συντηρητικών ή αντιβιοτικών.

Και στα δύο καταστήματα η μεγάλη γκάμα κρεατικών και αλλαντικών συμπληρώνεται από μία παλέτα εκλεκτών προϊόντων, όπως ζυμαρικά, όσπρια, σάλτσες για κρεατικά, σπάνια αλάτια, πιπέρια και μπαχαρικά, επιλεγμένα σκεύη μαγειρικής καθώς και ετικέτες κρασιών σε value for money τιμές.

Τον σχεδιασμό του νέου καταστήματος «Μπούμπας Κρέατα Ηπείρου» στην Κηφισιά ανέλαβε το πολυβραβευμένο αρχιτεκτονικό γραφείο KLAB (Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Κατερίνα Τσιτσιβά).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς