Επιχειρήσεις

Οι ADVENGERS αναδείχθηκαν «TikTok Grand Winner» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της στρατηγικής σκέψης, της καινοτομίας και της αφοσίωσης της ομάδας να πρωτοτυπεί στα social media

Για δεύτερη χρονιά σερί, οι ADVENGERS κατέκτησαν το βραβείο TikTok Grand Winner, επιβεβαιώνοντας την ηγετική τους θέση στον χώρο των social media, στη λαμπερή τελετή των Social Media Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών.

Σε μια βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό, οι ADVENGERS ξεχώρισαν με τις διακρίσεις τους για καμπάνιες με κορυφαίους πελάτες, όπως η ΙΑΠΩΝΙΚΗ, ο Λάβδας, η Παπαδοπούλου, τα Praktiker και το Star Channel. Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της στρατηγικής σκέψης, της καινοτομίας και της αφοσίωσης της ομάδας να πρωτοτυπεί στα social media.

Ο Chief Growth Officer και Co-founder των ADVENGERS, Γιώργος Γκριτζάλας, δήλωσε: «Το βραβείο TikTok Grand Winner είναι μια μεγάλη τιμή για την ομάδα μας, καθώς μας απονεμήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τη στιγμή που καθιερώθηκε ο τίτλος. Η διάκριση αυτή αποδεικνύει πως αγκαλιάσαμε την πλατφόρμα από την πρώτη στιγμή, με πάθος, στρατηγική και δημιουργικότητα.

Στόχος μας είναι πάντα να δημιουργούμε περιεχόμενο που έχει ουσιαστικό και πραγματικό αντίκτυπο, τόσο για το κοινό όσο και για τους πελάτες μας.

Γνωρίζουμε καλά τι λειτουργεί στο TikTok, αλλά και πώς να εκφράσουμε το μήνυμα κάθε brand με τρόπο αυθεντικό και αποτελεσματικό. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και επενδύουν σε ενέργειες με marketing και business στρατηγική. Μαζί καταφέρνουμε να θέτουμε νέα πρότυπα με καμπάνιες που ξεχωρίζουν».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς