Οικονομία

Ο Ζακ Ντελόρ ζητάει την αποβολή μας από το ευρώ

Ο πατέρας του ευρώ δηλώνει υπερ της αλλαγής των ευρωπαικών συνθηκών με πρόβλεψη αποβολής για όσες χώρες δεν εναρμονίζονται με την οικονομική πολιτική στην ευρωζώνη.
 

“H νέα συνθήκη πρέπει να προβλέπει τη δυνατότητα εξόδου μιας χώρας από την ευρωζώνη, εάν συμφωνεί με αυτό το 75% των κρατών μελών.To κοινό νόμισμα προϋποθέτει αυστηρότερους όρους” λέει στη Le Monde ο Ζακ Ντελόρ.

Σύμφωνα με τον ίδιο αν είχε συγκροτηθεί ένα εκτελεστικό ευρωπαικό όργανο με εποπτικό ρόλο, η ελληνική κρίση χρέους δεν θα είχε πνίξει την Ευρώπη.

“To ευρωπαϊκό κοινοβούλιο θα είχε κάνει ερωτήσεις για την κατάσταση της Ελλάδας όταν υπήρχε ακόμα χρόνος για δράση και για την ανησυχητική αύξηση του ιδιωτικού χρέους στην Ισπανία, την Ιρλανδία και την Ιταλία. Θα μπορούσαν να αντιδράσουν”.

Διαβάστε επίσης :

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Μάριο Ντράγκι: Η αδράνεια δεν απειλεί μόνο την ανταγωνιστικότητά μας, αλλά και την κυριαρχία μας
Να «δράσουμε από κοινού και χρειαζόμαστε περισσότερη ταχύτητα», και ανάγκη για «μια διαφορετική πορεία που απαιτεί νέα ταχύτητα, κλίμακα και ένταση», επεσήμανε ο Ντράγκι
Μάριο Ντράγκι 2
ΤτΕ: Πρωτογενές πλεόνασμα 8,1 δισ. ευρώ εμφάνισε ο Κρατικός Προϋπολογισμός στο οκτάμηνο 2025
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ η αύξηση του πρωτογενούς πλεονάσματος κατά περίπου 65%, αντανακλά τόσο την αύξηση των φορολογικών εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού στα 46,7 δισ. ευρώ έναντι 43,3 δισ. ευρώ πέρυσι
Η Τράπεζα της Ελλάδος 2
Η Ford περικόπτει επιπλέον 1.000 θέσεις εργασίας – Χαμηλή η ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της Ford, λόγω της περιορισμένης ζήτησης των ηλεκτρικών οχημάτων της, προχωρά σε κατάργηση από τον Ιανουάριο της δεύτερης βάρδιας εργασίας στην γραμμή παραγωγής στην Κολωνία
Ford logo
Γιατί οι ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα ναυπηγικό «Περλ Χάρμπορ» από την Κίνα
Θα έπρεπε να κατασκευάζονται 2,3 έως 2,5 επιθετικά υποβρύχια ετησίως για να καλυφθούν οι ανάγκες των ΗΠΑ, αντ' αυτού, οι ΗΠΑ έχουν περιοριστεί στην κατασκευή 1,2 επιθετικών υποβρυχίων ετησίως
Σημαίες της Κίνας και των ΗΠΑ