Τετάρτη, 8 Μαΐ
21oC Αθήνα

Παπουτσάνης: Αυξάνει τις πωλήσεις της στα σαπούνια και παίρνει θέση για τον κορονοϊό

Παπουτσάνης: Αυξάνει τις πωλήσεις της στα σαπούνια και παίρνει θέση για τον κορονοϊό

Εν μέσω ραγδαίας αύξησης των πωλήσεων σε κρεμοσάπουνα και σαπούνια, ελλείψει αντισηπτικών προϊόντων, η εταιρεία Παπουτσάνης δηλώνει έτοιμη να συνδράμει με κάθε τρόπο στον έλεγχο της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας. 

Πρόκειται για δήλωση που έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Μενέλαος Τασόπουλος με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Παπουτσάνης για το 2019, όπου οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν στα 30,7 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους στα 1,3 εκατ. ευρώ.

Με σαφή αναφορά στην κατάσταση που βιώνει η χώρα μας αυτή την περίοδο λόγω του ιού, ο διευθύνων σύμβουλος της ιστορικής επιχείρησης τόνισε ότι «διαθέτοντας το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής σαπώνων στην Ελλάδα κι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης και μια πλήρως καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής υγρών προϊόντων προσωπικού καθαρισμού, είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε με κάθε τρόπο στον έλεγχο της εξάπλωσης του ιού στη χώρα μας. Αν και σήμερα, εν μέσω της πρωτόγνωρης συγκυρίας, λόγω της πανδημίας του COVID-19, δεν μπορούν να γίνουν οποιεσδήποτε μακροπρόθεσμες προβλέψεις  ή σχέδια, οι σταθερές βάσεις που η εταιρεία μας κι οι εργαζόμενοι της έχουν θέσει, μας δίνουν την αισιοδοξία ότι θα αντιμετωπίσουμε και αυτή την κρίση με επιτυχία».

Αποδίδουν οι συνεργασίες με πολυεθνικές και ξενοδοχεία

Το 2019 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης αυξήθηκε κατά 27% κι ανήλθε στα 30,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 75% αυξήθηκαν τα προ φόρων κέρδη και κατά 22% τα μετά από φόρους κέρδη, για να διαμορφωθούν στα 1,9 εκατ. ευρώ και 1,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Αλλά και οι εξαγωγές, που αντιπροσωπεύουν το 49% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, αυξήθηκαν στα 15 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, συνέβαλαν κυρίως, η διεύρυνση των συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες στον τομέα παραγωγής προϊόντων για τρίτους, η ανάπτυξη πωλήσεων σαπωνόμαζας σε αγορές του εξωτερικού, αλλά και οι συνεργασίες στον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων σε Ελλάδα κι εξωτερικό, καθώς το 30% του τζίρου προέρχεται από προϊόντα που διατίθενται σε ξενοδοχεία.

Οι στόχοι για το 2020

Έμφαση σε καινοτόμα προϊόντα με μειωμένη χρήση πρώτων υλών που επιβαρύνουν το περιβάλλον θα δώσει για φέτος η εταιρείας, με στόχο την καθετοποίηση της παραγωγής των εν λόγω προϊόντων. Επίσης, θα επιδιώξει την πλήρη ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας στον τομέα παραγωγής σαπώνων για την ευρωπαϊκή αγορά με πολυεθνική εταιρία, και ταυτόχρονα στην επέκταση της εν λόγω συνεργασίας και στην παραγωγή ξενοδοχειακών προϊόντων κι άλλων ειδικών προϊόντων, όπως η παραγωγή και συσκευασία κρεμών εν θερμώ. Η σύναψη νέας συμφωνίας με μια από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρίες για την παραγωγή του 50% περίπου των ευρωπαϊκών τους αναγκών σε στερεό σαπούνι πρόκειται επίσης να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών.

Επιπλέον η Παπουτσάνης, θα συνεχίσει να διευρύνει την κατηγορία των σαπωνομαζών, μια κατηγορία που παρουσιάζει πολύ μεγάλο οικολογικό ενδιαφέρον λόγω της δυνατότητας παρασκευής προϊόντων που μηδενίζουν τη χρήση πλαστικών, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα.

Να σημειωθεί, ότι η ιστορική επιχείρηση, που στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού έχει καθιερωθεί με το εμβληματικό «καραβάκι» και μεταξύ άλλων παράγει κι εμπορεύεται τα σήματα Olivia, Karavaki, Natura, Aromatics, σημείωσε σημαντικές επιδόσεις σε επίπεδο ρυθμών ανάπτυξης και κερδοφορίας για τέταρτη συνεχή χρονιά. 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις