Σάββατο, 20 Απρ.
14oC Αθήνα

Στα “ύψη” οι πωλήσεις στην φετινή Black Friday – Τα στοιχεία του Skroutz

Στα “ύψη” οι πωλήσεις στην φετινή Black Friday – Τα στοιχεία του Skroutz

Σημαντικά ωφελημένα ήταν τα ηλεκτρονικά καταστήματα τη φετινή Black Friday, καθώς τα φυσικά καταστήματα, λόγω κορονοϊού παρέμειναν κλειστά. Έτσι, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αγαθών από 6.600 καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz, αυξήθηκαν κατά 73% τη φετινή Black Friday εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα.

Πρόκειται για μία αρχική αποτίμηση που παρουσιάζει η Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.  Όπως προκύπτει από στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, στο πλαίσιο των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου, o τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε σε €41,27 εκατ.

Αύξηση 44%

Ειδικότερα, κατά τη φετινή Black Friday ο τζίρος σημείωσε αύξηση 44% συγκριτικά με την Black Friday του 2019.  Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των συνολικών πωλήσεων στην αγορά, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 150% την εβδομάδα της Black Friday σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής Black Friday, ο κ. Γ. Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, επεσήμανε ότι «Το Skroutz ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις σημαντικά αυξημένες ανάγκες του φετινού online Black Friday. Τα σχετικά στοιχεία, η αύξηση στην κίνηση και στις πωλήσεις αλλά και ο παραγόμενος τζίρος από τα συνεργαζόμενα καταστήματα συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι η δυναμική των online αγορών στην ελληνική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη και συνεχώς αναπτυσσόμενη.

Ικανοποιητικός χρόνος παράδοσης

Ταυτόχρονα, ιδιαίτερα θετικά αξιολογείται η ετοιμότητα και οι δυνατότητες του Skroutz όσον αφορά το χρόνο παράδοσης των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Καλαθιού του Skroutz τις τελευταίες εβδομάδες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των 300.000 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της υπηρεσίας μας, το 53% παραδόθηκαν εντός 3 ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ 3 και 7 ημερών, αποδεικνύοντας ότι οι αγορές μέσω του «Καλαθιού του Skroutz» πέραν από «έξυπνες» και ασφαλείς είναι και γρήγορες.   Καθώς οι συνθήκες παραμένουν πρωτόγνωρες στην αγορά, το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοναδικός κλάδος του εμπορίου που μένει ανοιχτό και το Skroutz μέσω του Marketplace στηρίζει με κάθε τρόπο τους εμπόρους. Όλη αυτή την περίοδο, η ομάδα του Skroutz εργάζεται εντατικά και προετοιμάζεται συστηματικά, προσφέροντας τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες μας και τις πλέον αποτελεσματικές υπηρεσίες στους συνεργάτες μας ακόμα και στις πιο έκτακτες συνθήκες για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ομάδα μας δίνει τον καλύτερό της εαυτό και θέλω να τους ευχαριστήσω θερμά για αυτό». 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις