Πολιτική

Διόδια στο κέντρο της Αθήνας: Τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση για την αυξημένη κίνηση

«Ατυχή» και όσον αφορά στην ουσία αλλά και επικοινωνιακά χαρακτηρίζουν κυβερνητικά στελέχη την πρόταση – «βόμβα» του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για διόδια στο κέντρο της Αθήνας.

«Ο ρυπαίνων πληρώνει» δήλωσε ο κ. Κώστας Καραμανλής παραπέμποντας στη γενικότερη πολιτική που υπάρχει στην Ε.Ε. για επιβολή περιβαλλοντικού τέλους μέσω διοδίων.

«Ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου» ήταν η έκφραση κορυφαίου κυβερνητικού στελέχους, επικρίνοντας σφόδρα τον υπουργό Μεταφορών για τη συζήτηση που άνοιξε στη δημόσια σφαίρα.

Το κυβερνητικό στέλεχος εμμέσως πλην σαφώς δηλώνει ότι η συζήτηση αυτή… κλείνει, πριν καν ανοίξει σοβαρά.

«Προτάσεις που κάνουν κακό στην κυβέρνηση»

Πρόκειται για μία πρόταση που έχει ακουστεί από κάποιες πλευρές το τελευταίο διάστημα λόγω του καθημερινού κυκλοφοριακού εμφράγματος στο κέντρο της πόλης, αλλά σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, δεν έχει επεξεργαστεί σοβαρά.

click4more: Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Ο Γιώργος Παπανδρέου ανακοινώνει άμεσα την υποψηφιότητά του – Όλο το παρασκήνιο

Ένα νέο χαράτσι ως μέτρο για το μποτιλιάρισμα θα ξεσήκωνε μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές αντιδράσεις και θα είχε μεγάλο πολιτικό κόστος, δεδομένου μάλιστα ότι πολλοί πολίτες, προτιμούν να πάρουν το αυτοκίνητο τους, παρά να μπουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς, λόγω της πανδημίας.

Επιπλέον, την ώρα που οι πολίτες βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο κύμα ακρίβειας, κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι τέτοιες προτάσεις κάνουν κακό στην κυβέρνηση και «θολώνουν το μήνυμα» ως προς την πολιτική που ακολουθεί για την ανακούφιση των πολιτών.

Ποια μέτρα συζητά η κυβέρνηση για το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα

«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα είναι μεγάλο και θα πρέπει να υπάρξουν λύσεις» σχολιάζουν κυβερνητικά στελέχη.

Εκτός της μεγάλης μείωσης κατά 50%  των αδειών ελεύθερης εισόδου των Ι.Χ. αυτοκινήτων στον Δακτύλιο  – ο οποίος θα μπει σε εφαρμογή από τις 25 Οκτωβρίου  – η κυβέρνηση επεξεργάζεται αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας προς μια πιο ορθολογική βάση. Μέχρι σήμερα τα φορτηγά άνω των 3 τόνων, φορτώνουν και ξεφορτώνουν από τις 07.00 μέχρι τις 10.30 το πρωί και από τις 14.30 μέχρι τις 16.00 το απόγευμα και μετά τις 19.00 το βράδυ.

Όσον αφορά στον Δακτύλιο, υπενθυμίζεται ότι ελεύθερα θα κινούνται στο κέντρο της Αθήνας τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Βορίδης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Με κατηγορούν μια μια περίοδο που δεν ήμουν υπουργός και γιατί ζήτησα παραίτηση υφισταμένου
«Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαι συνεργός σε απιστία ως Υπουργός, για πράξεις που φέρονται ότι τελέστηκαν από διαχειριστές κρατικής περιουσίας ενώ δεν κατείχα καν την υπουργική ιδιότητα;»
Συνέδριο "Συνταγματικά κατοχυρωμένες Ανεξάρτητες Αρχές - Η συμβολή τους σε ένα ευρωπαϊκό δημοκρατικό κράτος δικαίου", Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023. 
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ 1
Κυριάκος Μητσοτάκης για τη νέα τηλεφωνική γραμμή 1566: «Όλη η υγεία σε έναν αριθμό»
«Για ραντεβού στα νοσοκομεία, την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, για διαγνωστικές εξετάσεις, φάρμακα υψηλού κόστους, πληροφορίες για φαρμακεία, ερωτήσεις, παράπονα είναι όλα στο 1566» αναφέρει σε βίντεο ο πρωθυπουργός
Κυριάκος Μητσοτάκης
Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του δημοσιογράφου Δημήτρη Μαρέδη για τετελεσμένο εκβιασμό σε βάρος της Ζέττας Μακρή
Από την πλευρά της η Ζέττα Μακρή στην κατάθεσή της επέμεινε ότι ο κατηγορούμενος την πίεζε ασφυκτικά να του δώσει χρήματα και ότι μέσω δημοσιευμάτων έπληξε την πολιτική της υπόσταση
Ζέττα Μακρή 2