Πολιτική

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Επιτυχής η πρώτη δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS στα τρένα

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης, που παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα (26.04.2025), το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών (European Train Control System) στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα. Το παρών στο σύστημα που αποσκοπεί στο να διασφαλιστεί η ασφάλεια στα τρένα, έδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης για τα τρένα, την οποία παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, σε τηλεδιοικούμενα τμήματα σιδηροδρομικής γραμμής.

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ETCS ολοκληρώθηκε επιτυχώς και η αυτόματη πέδηση ενεργοποιήθηκε στις εξής περιπτώσεις:

Πρώτη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία υπερέβη το καθορισμένο όριο ταχύτητας που προβλέπεται για το κάθε τμήμα της γραμμής.

Δεύτερη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία έφτασε σε προειδοποιητικό σηματοδότη (πορτοκαλί φανάρι) ενεργοποιήθηκε η σταδιακή αυτόματη πέδηση (επιβράδυνση). Όταν ο μηχανοδηγός επιχείρησε να υπερβεί τα όρια ταχύτητας της ελεγχόμενης πέδησης, η αμαξοστοιχία επιβράδυνε περισσότερο έως την ακινητοποίηση.

Τρίτη περίπτωση: Στη συνέχεια, ο μηχανοδηγός επανεκκίνησε και επιχείρησε να παραβιάσει τον ερυθρό σηματοδότη. Αμέσως μετά την παραβίαση, ενεργοποιήθηκε η ακαριαία πέδη και η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε πλήρως.

Τέταρτη περίπτωση (λειτουργούσε ήδη, χωρίς το ETCS): Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης καθηκόντων από μεριάς του μηχανοδηγού, υπάρχει ήδη ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης, 20 δευτερόλεπτα μετά την απώλεια επαφής με το πηδάλιο της καμπίνας.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Konstantinos Kyranakis (@kyranakis)

 

Η εγκατάσταση του ETCS επί του σιδηροδρόμου (παρατρόχιο υλικό) έχει προχωρήσει σημαντικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με τα έργα αποκατάστασης της κακοκαιρίας «Daniel» στη Θεσσαλία, τα οποία υπογράφονται τη Δευτέρα, 28 Απριλίου, θα ολοκληρωθεί ένα πολύ κρίσιμο μέρος του δικτύου.

Έχει επιταχυνθεί και η εγκατάσταση του ETCS on board (επιτρόχιο υλικό) ώστε να τα τρένα να διαλειτουργούν με τις γραμμές και να ενεργοποιείται όταν χρειάζεται η αυτόματη πέδηση.

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα από τον κ. Κυρανάκη στο πλαίσιο παρουσίασης του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Επεισόδιο στη Βουλή ανάμεσα σε Ραλλία Χρηστίδου και Κώστα Μπάρκα: «Αν ξαναγελάσεις θα σου σπάσω τα μούτρα»
Η ανεξάρτητη βουλευτής δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι θεώρησε πως ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ την κορόϊδευε ενώ μιλούσε για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
Η Ραλλία Χρηστίδου στο βήμα της Βουλής 35
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με την αντιπρόεδρο της Κομισιόν – Δήλωσε εντυπωσιασμένη από την ανάπτυξη δυνατοτήτων σε κρίσιμες τεχνολογίες στην Ελλάδα
Στο πλαίσιο της συνάντησης ο Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με την Χένα Βιρκούνεν θέματα του χαρτοφυλακίου της αντιπροέδρου της Κομισιόν, με έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ευρωπαϊκά AI Factories
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τη Χένα Βιρκούνεν 2
ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και Πλεύση Ελευθερίας καταδικάζουν την σύλληψη Ελλήνων ακτιβιστών του Global Sumud Flotilla από το Ισραήλ
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης με κοινή ανακοίνωση καλούν την κυβέρνηση να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση απελευθέρωση και την ασφαλή επιστροφή τους
Ισραηλινοί στρατιώτες πάνω στο ελληνικό σκάφος «Captain Nikos» που συμμετείχε στο Global Sumud Flotilla 2
Το τάιμινγκ της ηχηρής παρέμβασης του Νίκου Δένδια για τον Πάνο Ρούτσι και η ενόχληση του Μαξίμου
Στο εσωτερικό της «γαλάζιας» παράταξης αρκετά στελέχη εκτιμούσαν ότι πρόκεται για μία «επίδειξη ηγετικού προφίλ» του υπουργού Άμυνας, με ένα ευαίσθητο θέμα που αγγίζει το συναίσθημα της κοινής γνώμης
Ο Νίκος Δένδιας στη Βουλή 56