Πολιτική

Νίκος Ταχιάος: ΕΔΕ για τη λάθος σήραγγα στο Μετρό στην Κατεχάκη – «Άλλαξε μεθοδολογία η εταιρεία»

«Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή»

Στη διάνοιξη λάθος σήραγγας του Μετρό μήκους 160 μέτρων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, λέγοντας πως προφανώς δεν πρόκειται για λάθος και εξήγησε πως η σήραγγα θα γινόταν στο συγκεκριμένο σημείο αλλά με άλλη μεθοδολογία. Αποκάλυψε, δε, πως θα διαταχθεί ΕΔΕ για το ζήτημα.

Ο Νίκος Ταχιάος σημείωσε μιλώντας στο ΣΚΑΙ για τη σήραγγα του Μετρό: «Μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4».

«Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία» τόνισε.

Σε ερώτηση αν η αλλαγή έγινε κατά λάθος ο ίδιος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της “Ελληνικό Μετρό”. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος».

 

Για το αν η «Ελληνικό Μετρό» έβαλε την περιοχή σε κίνδυνο καθίζησης, διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής. Αυτός είναι κι ο λόγος που διατήρησε μια αλληλογραφία με τον ανάδοχο: «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της “Ελληνικό Μετρό”, οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».

«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων» κατέληξε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε την ΕΡΤ και ενημερώθηκε για τη νέα υπηρεσία αυτόματου υποτιτλισμού των δελτίων ειδήσεων
Ο Πρωθυπουργός δήλωσε απολύτως ανοιχτός στην αναπροσαρμογή των απολαβών του προσωπικού της ΕΡΤ, καλύπτοντας μέρος της διαφοράς στις αμοιβές με τους ιδιωτικούς σταθμούς
Επίσκεψη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΕΡΤ
«Η δικαστής Ιρένα Γκιόκα που με καταδίκασε είχε καταδικαστεί στην Ελλάδα για πλαστογραφία» καταγγέλλει ο Φρέντι Μπελέρης
«Γι' αυτό ζητώ την αναθεώρηση των αποφάσεων που με φυλάκισαν για 16 μήνες και μου στέρησαν τη Δημαρχία της Χειμάρρας», εξηγεί ο Βορειοηπειρώτης ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας
Φρέντι Μπελέρης
Πώς λειτουργεί το Kids Wallet, πώς το κατεβάζουμε - «Οι γονείς να το χρησιμοποιούν με σύνεση και να μην το μετατρέψουν σε εργαλείο κατασκοπείας»
Το Kids Wallet, που είναι διαθέσιμο σε Apple Stores και Google Play, είναι το σημαντικότερο μέτρο της Εθνικής Στρατηγικής κατά της βίας και της παραβατικότητας ανηλίκων
Η εφαρμογή Kids Wallet
5