Πολιτική

Παράταση έως την 1η Οκτωβρίου στην απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1.10.2016 αντί από 2.7.2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.

H παράταση προβλέπεται σε τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά, στο σχέδιο νόμου με τίτλο: «Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, ενσωμάτωση της οδηγίας 2013/30/ΕΕ, τροποποίηση του π.δ. 148/2009 και άλλες διατάξεις».

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, οι προθεσμίες έχουν αποδειχθεί ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα. Προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή προσαρμογή του επιχειρηματικού κόσμου στις νέες υποχρεώσεις, παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων για χρονικό διάστημα τριών μηνών, έως την 1η Οκτωβρίου 2016, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής των διαφημιστικών επιχειρήσεων στις νέες ρυθμίσεις.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
ΣΥΡΙΖΑ για την πρόταση της ΝΔ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η μπάλα στην εξέδρα – Οι απειλές Βορίδη και Αυγενάκη έπιασαν τόπο
«Ό,τι και να κάνει ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να αποφύγει τη συζήτηση για τις ποινικές ευθύνες» αναφέρει σε ανάρτησή του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης
Ο Κώστας Ζαχαριάδης 2
Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ από το 1998 μέχρι σήμερα η πρόταση της ΝΔ - Τις επόμενες μέρες θα κατατεθεί στη Βουλή
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, στόχος είναι «να αναζητηθούν και να ερευνηθούν όλες οι παθογένειες, να εντοπιστούν τα προβλήματα και να υπάρξει πλήρης κάθαρση και διαφάνεια, προς όφελος του αγροτικού και κτηνοτροφικού τομέα»
Τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ 213