Πολιτική

Υπουργείο Μεταφορών: Τα 6 ψέμματα του ΣΥΡΙΖΑ για τις αστικές συγκοινωνίες

Δριμεία κριτική κατά του ΣΥΡΙΖΑ για το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών ασκεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με ανακοίνωσή του κάνοντας λόγο για «fake news και χοντροκομμένα ψέματα».

Πιο αναλυτικά, το υπουργείο Μεταφορών απαντά σε «έξι ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ»:

Ψέμα πρώτο: Ότι δήθεν τώρα τους έπιασε ο πόνος για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η πραγματικότητα είναι ότι τόσα χρόνια στην κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη στις αστικές συγκοινωνίες, δεν πήρε ούτε ένα νέο λεωφορείο και, παρόλο που ακρίβυνε τα εισιτήρια από 1,20 στο 1,40, διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ψέμα δεύτερο: Ότι δήθεν κρατάμε λεωφορεία στα αμαξοστάσια, τα οποία θα μπορούσαν να βγουν στο δρόμο. Πετάνε και νούμερα στην τύχη, τη μια λένε 270, την άλλη 170, ούτε οι ίδιοι ξέρουν… Μα ποιος μπορεί να πιστέψει ότι θα κρατούσαμε έστω και ένα λεωφορείο που μπορεί να κυκλοφορήσει; Η πραγματικότητα είναι ότι, αντιθέτως, όλο αυτό το διάστημα καταφέραμε να αυξήσουμε τα λεωφορεία που κυκλοφορούν, από 850 που παραλάβαμε σε 1100. Κι αυτό έγινε με σκληρή δουλειά των άξιων τεχνικών της ΟΣΥ. Δυστυχώς πλέον έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες ανάταξης του στόλου που υπήρχαν. Επειδή ο στόλος είναι πάρα πολύ παλιός, οχήματα 18 και 19 ετών μάς άφησε πίσω του ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι δεδομένο ότι κάθε τόσο κάποια πρέπει να πηγαίνουν για σέρβις και συντήρηση.

Αντίστοιχη εικόνα και στη Θεσσαλονίκη. Παραλάβαμε τον Αύγουστο του 2019, 235 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης 411. Δηλαδή, με την ανάταξη, το leasing και τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, έχει ήδη αυξηθεί ο στόλος κατά 75%.

Ψέμα τρίτο: Ότι δήθεν η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και το leasing έχουν υψηλό κόστος. Ως κλασική λαϊκίστικη αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ δήθεν ανησυχεί για τα προβλήματα αλλά ταυτόχρονα αντιτίθεται σθεναρά σε κάθε λύση. Η πραγματικότητα είναι ότι σε μια επείγουσα κατάσταση, εφαρμόζουμε καινοτόμες λύσεις που φέρνουν ταχύτερα αποτελέσματα. Ενώνουμε δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα. Κι αυτό όχι με υψηλότερο κόστος, αλλά με οικονομικό όφελος. Ενδεικτικά, στη σύμπραξη των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, το κόστος έπεσε από 4 ευρώ/χλμ σε 1,42 ευρώ/χλμ. Ενώ το leasing έχει μισό κόστος από την αγορά κι επιπλέον συμπεριλαμβάνει κόστη ανταλλακτικών και συντήρησης.

Ψέμα τέταρτο: Ότι δήθεν έχουμε σταματήσει να αγοράζουμε ανταλλακτικά. Απαντάμε με στοιχεία: Από τον Ιούλιο του 2019 μέχρι το Μάρτιο του 2020 είχαν δαπανηθεί περίπου 5,7 εκατ. ευρώ σε ανταλλακτικά. Από το Μάρτιο μέχρι σήμερα, εν μέσω πανδημίας δηλαδή, δαπανήθηκαν σε ανταλλακτικά και αναλώσιμα περίπου 7 εκατ.ευρώ ακόμα.

Ψέμα πέμπτο: Ότι δήθεν η κυβέρνησή μας σταμάτησε το διαγωνισμό για προμήθεια λεωφορείων. Δεν τον ακύρωσε καμία κυβέρνηση και κανένας υπουργός, αλλά η αρμόδια Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, γιατί έκρινε πως παραβίαζε ευθέως διατάξεις της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας και τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού, περιελάμβανε προβληματικές τεχνικές προδιαγραφές και δημιουργούσε ερωτηματικά ως προς τη χρηματοδότησή του. Όλα αυτά, τα έκρινε η Ανεξάρτητη Αρχή. Συνεπώς τίποτα δεν ακύρωσε η κυβέρνησή μας.

Αντιθέτως, προχωράμε τη διαδικασία για προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια 1.300 νέων λεωφορείων, φιλικών προς το περιβάλλον, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ψέμα έκτο: Ότι δήθεν καθυστερούν οι προσλήψεις. Επί 4,5 χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία! Η πραγματικότητα είναι ότι η δική μας κυβέρνηση, με διαδικασίες fast track αλλά σύμφωνες με το ΑΣΕΠ, προχωρά σε 655 προσλήψεις στις ειδικότητες αιχμής, οδηγούς και τεχνικούς. Ενώ μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ προστίθενται και άλλοι 500 οδηγοί στο δυναμικό του ΟΑΣΑ.

«Στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πραγματοποιείται μια καθημερινή διαχείριση κρίσης. Προσπαθούμε να κάνουμε όσα δεν είχαν γίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μέρα με τη μέρα, τα δρομολόγια πυκνώνουν. Σίγουρα μένουν πολλά να γίνουν ακόμα. Όμως εφαρμόζουμε βήμα – βήμα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, σε 3 φάσεις: Ανάταξη – Ενίσχυση – Ανανέωση.

Ευχαριστούμε όσους εργάζονται με φιλότιμο για την επιτυχία αυτής της κοινής προσπάθειας και τους πολίτες για την κατανόησή τους. Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού δεν έκανε τίποτα θετικό για τις αστικές συγκοινωνίες ως κυβέρνηση, ας κρατήσει τουλάχιστον κάποια σοβαρότητα και υπευθυνότητα ως αντιπολίτευση…», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Ένταση on air με τη Σοφία Βούλτεψη που «προειδοποίησε» τους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών να σεβαστούν τον νόμο
«Οι συγγενείς των θυμάτων πρέπει να σεβαστούν τον νόμο γιατί αλλιώς πως θα ζητήσουν να εφαρμοστεί ο νόμος στο δικαστήριο;», διερωτήθηκε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας
Σοφία Βούλτεψη
6
Χρυσοχοΐδης σε Κωνσταντοπούλου: «Μας λέτε για “γνωστούς-άγνωστους”, χρόνια τώρα, καλλιεργώντας θεωρίες συνωμοσίας»
«Είναι πάρα πολύ παραβατικοί, και είναι πολύ δραστήριοι στο να προκαλούν ζημιές σε βάρος των πολιτών, είτε των περιουσιών τους, μέχρι το να ζημιώνουν το δικαίωμα του συνέρχεσθαι»
Μιχάλης Χρυσοχοϊδης
Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη: Ο καθαρισμός και η συντήρηση στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας – Αναλυτικά η τροπολογία
«Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη συντήρηση, τη φροντίδα και την ανάδειξη του Μνημείου και του χώρου είτε με ίδια μέσα, είτε μέσω ανάθεσης σχετικών συμβάσεων»
Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη 13
Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία τον καθαρισμό του μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη – Τι προβλέπει η τροπολογία
Οι αρμοδιότητες της συντήρησης για το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη περνούν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και της φύλαξης στην Ελληνική Αστυνομία
Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη
12
Συνάντηση Γιώργου Γεραπετρίτη με τον Χακάν Φιντάν στο Λουξεμβούργο: «Θέματα κυριαρχίας είναι εκτός συζήτησης»
Σχετική ανάρτηση έκανε το Υπουργείο Εξωτερικών με μια φωτογραφία από τη συνάντηση - «Οι διχόνοιες μόνο καταστροφικά αποτελέσματα μπορούν να έχουν» είπε νωρίτερα ο Γιώργος Γεραπετρίτης
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Μελλοντικές απειλές μπορεί να μην έρθουν από την Ανατολή αλλά και από το Νότο» - Η συνέντευξη Τύπου των ηγετών της MED9 στη Σλοβενία
Η Ελλάδα προσδοκά να ξεκινήσει μία πρώτη συζήτηση για την οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών αλλά και άλλα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως η συνδεσιμότητα, η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, το Μεταναστευτικό και η πολιτική προστασία
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Μελλοντικές απειλές μπορεί να μην έρθουν από την Ανατολή αλλά και από το Νότο» – Η συνέντευξη Τύπου των ηγετών της MED9 στη Σλοβενία
9