ΠΑΟΚ – Αστέρας Τρίπολης: Τα… χρειάστηκε ο Δικέφαλος! “Ουρλιάζουν” για το πέναλτι οι Αρκάδες
Με αμφισβητούμενο πέναλτι του Πρίγιοβιτς, ο ΠΑΟΚ επικράτησε εντός έδρας του Αστέρα Τρίπολης με 1-0 και μπήκε με το... δεξί στο φετινό πρωτάθλημα της Superleague. Έντονες διαμαρτυρίες από τους Αρκάδες για την καθοριστική υπόδειξη του πέναλτι από τον Αριστομένη Κουτσιαύτη.