Το μοτέρ συνδυάζεται, όπως και στο συμβατικό 1.400άρι, με 5άρι χειροκίνητο σασμάν και καίει σε τυποποιημένο εργοστασιακό κύκλο 6,9 lt/100 km. Όσον αφορά επίσης τις εκπομπές του CO2 αυτές είναι 113 g/km. Με δεδομένη αυτή την κατανάλωση, η Opel δηλώνει ότι το κόστος καυσίμου με το νέο Corsa 1.4 LPG έχει πέσει στο μισό αυτού του συμβατικού βενζινοκίνητου 1.400αριού. Η αυτονομία με το συνδυασμό και των δύο καυσίμων φτάνει μέχρι τα 1.200 km, με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ βενζίνης και αυτού του LPG.
Η Opel δηλώνει επίσης ότι το Corsa 1.4 LPG παραδίδεται από τους ντίλερ έτοιμο για χρήση διπλού καυσίμου (bi-fuel). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αν θα κάψει υγραέριο ή βενζίνη, επιλογή που γίνεται πατώντας απλώς ένα κουμπί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.3 DTE ecoFLEX
Επίσημα αποκαλυπτήρια για το νέο Opel Corsa OPC
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Opel Karl: Έτοιμο το νέο μικρό αυτοκίνητο πόλης
Ο νέος “αθόρυβος” 1.6 ντίζελ κινητήρας του Opel Astra (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.0 ECOTEC
Στην Ελλάδα το νέο Opel Corsa – Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές