Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σηματοδοτεί την αρχή της επέκτασης της γερμανικής μάρκας στα ηλεκτρικά οχήματα. Ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης, Dr Ulrich Hackenberg, χαρακτήρισε το R8 e-tron «έναν τεχνολογικό φάρο» που, με την τεχνογνωσία του, θα εξελιχθεί ένα μεγάλο SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Ένα επίσημο δελτίο Τύπου της Audi ανέφερε ότι «η εμπειρία που αποκτήσαμε με το R8 e-tron θα μας επιτρέψει να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρικό οικογενειακό σεντάν». Όταν ρωτήθηκε ο Hackenberg γιατί επέλεξαν ένα σεντάν, έδειξε μπερδεμένος. Αργότερα, ένας συνάδελφος διευκρίνισε ότι η αναφορά σε σεντάν ήταν λανθασμένη και το νέο μοντέλο θα μοιάζει περισσότερο με SUV.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Θα είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, οπότε προφανώς θα έχει περισσότερες από δύο θέσεις», είπε ο Hackenberg. «Θα είναι όμως ένα premium μοντέλο που θα απευθύνεται σε εύπορους πελάτες. Η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας του θα του δίνει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 km», αποκάλυψε, προσθέτοντας ότι «η παρουσίασή του θα γίνει σύντομα».
Σε αντίθεση με το plug-in υβριδικό ντίζελ Q7 e-tron, το ηλεκτρικό crossover δεν θα μοιάζει με κανένα από τα υπάρχοντα μοντέλα της Audi. «Θα έχει ξεχωριστή σχεδίαση. Δεν θα πάρουμε ένα Α6, ένα Q5 ή κάτι άλλο και θα του βάλουμε ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης», ξεκαθάρισε. «Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB, το οποίο σημαίνει ότι θα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ατσάλι, αλουμίνιο καθώς και άλλα υλικά.»
Προς το παρόν, δεν έχει αποφασιστεί η ονομασία του νέου crossover. Το βέβαιο είναι ότι θα φέρει τον χαρακτηρισμό e-tron αλλά απ’ ό,τι φαίνεται, υπάρχει διάσταση απόψεων μέσα στην Audi.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Από τεχνολογικής άποψης, η ονομασία ‘Q’ δεν είναι η καλύτερη επιλογή για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία, επειδή το συγκεκριμένο SUV έχει μεγάλη επιφάνεια και υψηλή αεροδυναμική αντίσταση», σχολίασε ο Hackenberg. «Αν ρωτήσετε όμως το τμήμα πωλήσεων, θα σας απαντήσουν ότι όλα πρέπει να φέρουν τον κωδικό ‘Q’!», αστειεύτηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus
Παρουσιάστηκε το νέο Audi TT Roadster
Audi Sport Quattro: Το φθινόπωρο η απόφαση για το αν θα βγει στην παραγωγή