Το δυστύχημα είχε γίνει στην περιοχή της Λάρισας, όταν οδηγός φορτηγού προσπάθησε να περάσει νύκτα αφύλακτη διάβαση. Το όχημα συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία Αθηνών -Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο οδηγός του αυτοκινήτου.
Το Εφετείο είχε αποφασίσει ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός του φορτηγού. Ο Άρειος Πάγος όμως, έκρινε ότι ο ΟΣΕ δεν είχε τοποθετήσει μπάρες στη διάβαση, αλλά ούτε είχε μεριμνήσει να υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση. Έτσι, αναίρεσε την απόφαση του Εφετείου.