Επιχειρήσεις

Black Friday 2024: Σε ποια αθλητικά είδη σημειώνονται οι περισσότερες και μεγαλύτερες εκπτώσεις

Τις εκπτώσεις τους στα αθλητικά υποδήματα προωθούν περισσότερο απ’ όλα τα προϊόντα οι μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών, λίγο πριν την Black Friday, σύμφωνα με έρευνα του Newsit στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των εν λόγω επιχειρήσεων.

Με την Black Friday (29 Νοεμβρίου 2024) να έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καταναλωτικής κουλτούρας στην Ελλάδα, όλες οι επιχειρήσεις αρχίζουν τις εκπτώσεις τους πολύ πριν την «κρίσιμη» ημερομηνία.

Συγκεκριμένα, οι μεγάλες αλυσίδες με αθλητικά είδη, όπως διαπιστώθηκε στην έρευνα, έχουν βάλει εκπτώσεις 2 έως και 3 εβδομάδες πριν την μεγαλύτερη εμπορική γιορτή, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση παπουτσιών.

Δεύτερο στην προώθηση των εκπτωτικών προϊόντων στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των μεγάλων αλυσίδων έρχεται το μπουφάν, καθώς είναι ένα απαραίτητο κομμάτι της χειμερινής γκαρνταρόμπας και αποτελεί μια καλή επένδυση για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα ποιοτικό πανωφόρι, αλλά δε θέλουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα.

Το τρίτο προϊόν αθλητικών ειδών που προωθείται πιο πολύ στην εκπτωτική κατηγορία των ιστοσελίδων πριν την Black Friday είναι τα αθλητικά ρούχα, όπως τα φούτερ, οι φόρμες, οι ζακέτες κ.α.

Σύμφωνα με αναζήτηση του Newsit στις τιμές των προϊόντων στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των μεγάλων αλυσίδων με αθλητικά είδη, οι εκπτώσεις στους κωδικούς των αθλητικών υποδημάτων συνολικά ξεκινάνε από 10% και φθάνουν έως και 50%,

Πριν καν αρχίσει η Black Friday, οι εκπτώσεις στους κωδικούς των μπουφάν κυμαίνονται από 10% έως και 43%, την ίδια στιγμή που οι εκπτώσεις στους κωδικούς των αθλητικών ρούχων (φορμών) κυμαίνονται από 10% έως 42%. 

Διαφορές μεταξύ ανδρικών και γυναικείων προϊόντων στις εκπτώσεις 

Διαφοροποιούνται άραγε οι εκπτώσεις των αθλητικών ειδών μεταξύ ανδρικών και γυναικείων προϊόντων;

Κι όμως, υπάρχει ελαφριά διαφοροποίηση. Στους κωδικούς των ανδρικών αθλητικών υποδημάτων οι εκπτώσεις στις διαδικτυακές ιστοσελίδες των μεγάλων αλυσίδων ανέρχονται από 10% έως 50%, ενώ στους κωδικούς των γυναικείων από 10% έως 43%.

Αντίστοιχα, οι εκπτώσεις στους κωδικούς των ανδρικών μπουφάν διαμορφώνονται από 10% έως 43% σε αντίθεση με τους κωδικούς των γυναικείων που φθάνουν μόνο μέχρι 36%.

Από 10% έως 37% κυμαίνονται οι εκπτώσεις στους κωδικούς των αθλητικών φορμών για άνδρες και από 10% έως 42% οι εκπτώσεις φορμών για γυναίκες, παρουσιάζοντας μεγαλύτερη έκπτωση από τις ανδρικές.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς