Ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα διεθνώς αλλά και της ελληνικής αγοράς, το Opel Corsa, στην υβριδική του έκδοση των 145 ίππων –θα μου επιτρέψετε τον όρο- είναι… Corsara.
Κι αυτό επειδή σε ένα αμάξωμα supermini, οι Γερμανοί του ομίλου Stellantis, αξιοποιούν στο έπακρο όλα τα πλεονεκτήματα του ομίλου στα μηχανικά μέρη, δημιουργώντας ένα καλοστημένο και συνάμα ισχυρό σύνολο, που έχει χαμηλή μέση κατανάλωση και εξαιρετικούς χώρους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ομορφα σχεδιασμένο το Corsa και με σπορτίφ χαρακτηριστικά ξεχωρίζει με τη νέα μάσκα Opel Visor σε μαύρο χρώμα, με το σήμα – κεραυνό στη μέση. Η κυψελοειδής εισαγωγή αέρα είναι αρκετά μεγάλη, ενώ στις άκρες υπάρχουν ανοίγματα αεραγωγών για την ψύξη των φρένων.
Οι μαύρες κολόνες του αμαξώματος, μαζί με τη μαύρη οροφή και τους μαύρους καθρέπτες, δημιουργούν μια αρεστή διχρωμία, τα φωτιστικά έχουν προβολείς LED και Matrix στην πλούσια έκδοση, υπάρχουν 16άρες ζάντες και πίσω το ολόγραμμα Corsa, το hybrid στο πλάι, μαύρο σήμα και δύο απολήξεις εξάτμισης, που υποδηλώνουν τη δύναμη του αυτοκινήτου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το οδηγοκεντρικά σχεδιασμένο κόκπιτ αγκαλιάζει τον οδηγό με ένα όμορφο, δερμάτινο τιμόνι, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες παντού και ψηφιακό διάκοσμο στον 7 ιντσών πίνακα οργάνων και στη 10 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας.
Με δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, που θέλουν οι νεότερες ηλικίες, απευθύνεται σε μια ευρεία γκάμα υποψήφιων αγοραστών.
Μου άρεσαν τα καθίσματα με αυτές τις γραμμές στην ταπετσαρία και είναι πολύ σπορ με εξαιρετική πλευρική στήριξη.
Αρκετά καλά τα πλαστικά και σε υψηλό επίπεδο η εργονομία.
Και μπόλικη άνεση, καθώς πίσω ακόμα και τρίτος επιβάτης θα χωρέσει, αν είναι μικρού αναστήματος, όμως αυτό είναι σημαντικό για αυτοκίνητο πόλης. Ικανοποιητικοί οι χώροι για μικροαντικείμενα και τα 309 λίτρα όγκου στο χώρο αποσκευών κρίνονται επαρκή ακόμα και για ένα ταξίδι.
Μικρό αλλά το λέει η καρδιά του, καθώς η Opel προίκισε το Corsa με ένα τρικύλινδρο turbo μοτέρ βενζίνης 1.2lt, το οποίο συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτεράκι – γεννήτρια, που ισοδυναμεί με υβριδική τεχνολογία, δίνοντας απλόχερα στον οδηγό 145 ίππους με 230 Nm ροπής. Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με αρκετά καλές αλλαγές, και δίνει επιτάχυνση 7,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Για όσους θέλουν τελική ταχύτητα, απλά αναφέρω τα 210 χλμ./ώρα, αλλά μη διανοηθείτε να τα πλησιάσετε.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση. Κατέγραψα 6,8 λίτρα μέση κατανάλωση στα 100 χλμ., κινούμενος σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και βουνό, ως συνήθως. Είναι πολύ καλή αυτή τιμή, η οποία γίνεται καλύτερη στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα και κάλλιστη στην πόλη, όπου η υβριδική τεχνολογία έχει το προνόμιο να μειώνει δραστικά την κατανάλωση σε βαθμό που να μπορείς να οδηγείς περίπου στο 50% του χρόνου σχεδόν ηλεκτρικά, δηλαδή χωρίς να καταναλώνεις καύσιμο και να εκπέμπεις ρύπους.
Η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη και οι θόρυβοι ελάχιστοι, ενώ έχεις και τη δυνατότητα από το Drive Mode να επιλέξεις ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, Sport, με τα οποία έχεις διαφορετική αίσθηση στο τιμόνι και στην απόκριση του πεντάλ γκαζιού. Όμως πρέπει να γνωρίζεις ότι στο Sport θα κάψεις περισσότερο καύσιμο αλλά θα ευχαριστηθείς τις επιδόσεις.
Οι Γερμανοί έστησαν καλά την ανάρτηση και παρά τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω δεν υστερεί σε άνεση, ενώ το φόρτωσαν και με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως επιτάσσει η σύγχρονη αντίληψη για πιο ασφαλή αυτοκίνητα.
Το Opel Corsa είναι ένα αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς εντός και εκτός πόλης, θα κινηθείς με δύναμη, αλλά και χωρίς να καταναλώνεις πολύ καύσιμο.