Όταν ο Λεμπρόν Τζέιμς έβαλε… φωτιά στο χώρο του μπάσκετ, αφού το πρωί της Τρίτης (07.10.2025) προανήγγειλε μέσω ποσταρίσματος στο “Χ” την ανακοίνωση μίας πολύ μεγάλης απόφασης. Όλοι πίστεψαν πως ο “βασιλιάς” θα έκανε γνωστή την απόσυρσή του από την ενεργό δράση (είτε άμεσα, είτε σε ένα χρόνο)!
Παρόλα αυτά, ο Λεμπρόν Τζέιμς χρησιμοποίησε τη δημοφιλία του, για λόγους marketing. Ο ντόρος που δημιουργήθηκε δεν αφορούσε την απόφαση του πρώτος σκόρερ στην ιστορία του NBA να σταματήσει το μπάσκετ, αλλά ήταν απλώς ένα διαφημιστικό τρικ!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγες ώρες μετά το teaser που ανέβασε, ο Λεμπρόν Τζέιμς πόσταρε το πλήρες video, που την ανακοίνωση της συνεργασίας του με τη “Hennessy”, εταιρεία παραγωγής ποτών που είναι γνωστή για τα κονιάκ της.
The Decision has been made. Cheers to year 23.@KingJames #HennessyxLeBron #TheSecondDecision #HennessyVSOP pic.twitter.com/WnXMZTiEPS
— Hennessy (@Hennessy) October 7, 2025
Το “Second Decision”, επομένως, δεν ήταν μία ανάλογης βαρύτητας απόφαση με αυτή να πάει στους Μαϊάμι Χιτ το 2010. Αντίθετα, ήταν μία πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, με τον ΛεΜπρόν να συνεχίζει ακάθεκτος να παίζει μπάσκετ παρόλο που πλησιάζει τα 41 του χρόνια.