Σε μια εποχή που η αγορά αυτοκίνητου κατακλύζεται από SUV μοντέλα, όταν οδηγείς ένα διαφορετικό αμάξωμα, όπως στην προκειμένη περίπτωση την BMW 220 Gran Coupe, μπορεί να φαίνεσαι σαν τη μύγα μεσ’ στο γάλα, όμως αυτό είναι που, εν τέλει, κάνει και την ειδοποιό διαφορά.
Διότι σε κάνει να ξεχωρίζεις, ενώ σου δίνει τη δυνατότητα να ευχαριστηθείς οδήγηση με ποιο σπορ χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και ειδικά η έκδοση M Sport, που φέρει και σχεδιαστικές έξτρα πινελιές, είναι ένα αυτοκίνητο που δε χρειάζεται να προσθέσεις κάτι. Το παίρνεις όπως είναι και έχεις ένα ισχυρό σύνολο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, με σπορ διαθέσεις.
Η καλοσχεδιασμένη σιλουέτα διαθέτει μάσκα με χρωμιωμένο πλαίσιο, σπόιλερ χαμηλά, τονισμένο καπό και πλαϊνούς αεραγωγούς για την ψύξη των φρένων, με 18άρες ζάντες αλουμινίου και πίσω διαχύτη να ολοκληρώνουν την εικόνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η κρεμ δερμάτινη, διάτρητη ταπετσαρία και με Alcantara, δημιουργεί αμέσως την οπτική αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος και το οδηγοκεντρικό κόκπιτ αμέσως σου προκαλεί ευχάριστο συναίσθημα. Η μεγάλη, κυρτή οθόνη, στραμμένη προς τον οδηγό απαρτίζεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής για τα πολυμέσα 10,7 ιντσών. Η απουσία φυσικών διακοπτών σημαίνει αυτόματα ότι όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από την οθόνη αφής, ενώ πολλές λειτουργίες πραγματοποιούνται και με φωνητικές εντολές.
Ποιοτικά πλαστικά και δέρμα συνάδουν με τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου να προσφέρει το κάτι παραπάνω, έχοντας πολύ καλό φινίρισμα και εσωτερικό φωτισμό τη νύχτα που δεν σου κουράζει το μάτι.
Πίσω θα καθίσουν αυστηρά δύο ενήλικες, διότι το τούνελ μετάδοσης είναι πολύ ψηλό και δεν αφήνει περιθώρια να χωρέσει τρίτος. Η δε κεκλιμένη οροφή αφήνει ελάχιστο χώρο για τα κεφάλια και αυτό ανήκει στα μείον αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Τα 360 λίτρα όγκου στο πορτ-μπαγκάζ επίσης είναι αρκετά για ταξίδι κι αφού τακτοποιήσεις τις αποσκευές είσαι έτοιμος για οδήγηση.
Το ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο, turbo κινητήρα βενζίνης 1.5lt, αποδίδει 170 πρόθυμους ίππους και συνεργάζεται με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 280 Nm ροπής μεταφέρονται στον μπροστινό άξονα και τα 8 δευτ. επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα είναι καλά. Θα περίμενα καλύτερη λειτουργία στο αυτόματο κιβώτιο, ειδικά στα κατεβάσματα, ενώ η κατάσταση βελτιώνεται αρκετά στη χειροκίνητη λειτουργία από τα paddles πίσω από το τιμόνι και στο πρόγραμμα Sport, που μπορείς να επιλέξεις από τον διακόπτη MyModes στη βάση της κονσόλας.
Αν κινηθείς σε λογικά πλαίσια, χωρίς στα κόκκινα, δεν θα κάψει πάνω από 7 λίτρα στα 100 χλμ. Διαφορετικά θα τσιμπήσει λίγο παραπάνω.
Η σφικτή, προσαρμοζόμενη ανάρτηση της έκδοσης M-Sport σου δημιουργεί τη σπορτίφ αίσθηση που θέλεις στο δρόμο, αλλά θα πρέπει να προσέξεις λακκούβες και κακοτεχνίες στην άσφαλτο, διότι θα νιώσεις την ένταση.
Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από 33.850 ευρώ στη βασική έκδοση, ενώ η M Sport κοστίζει από 37.900 ευρώ, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης οδήγησης.



