Σύμφωνα μάλιστα με τον CEO της εταιρείας, Harald Wester, η νέα έκδοση το ιταλικού SUV θα δανειστεί την υβριδική του τεχνολογία από ένα άλλο μοντέλο της FCA, το μεγάλο MPV Chrysler Pacifica.
Εάν αναλογιστούμε ότι η Maserati υπολογίζει ότι κάτι λιγότερο από το 10% των συνολικών πωλήσεων της Levante θα πάει στην πιο «πράσινη» έκδοση, τότε είναι απολύτως φυσιολογικό που καταφεύγει σε μια έτοιμη λύση και δεν εξελίσσει το δικό της υβριδικό σύστημα από την αρχή.
Ακόμα, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Maserati η νέα PHEV έκδοση της Levante δεν θα απολέσει το DNA της φίρμας και θα είναι μια πραγματική Maserati. Πιο συγκεκριμένα, η νέα υβριδική Levante δοκιμάζεται ήδη και σύμφωνα με τους Ιταλούς είναι μια πραγματική Maserati.
Τέλος, η PHEV Levante σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία με σήμα την τρίαινα, μιας και μέσα στα επόμενα χρόνια θα ακολουθήσουν οι Ghibli και Quattroporte.