Συνολικά ο κινητήρας της Ford έχει κερδίσει 8 διακρίσεις στο θεσμό μέσα σε 4 χρόνια και παρά τον έντονο ανταγωνισμό συνεχίζει να είναι ο κορυφαίος στην κατηγορία του.
Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ο Ford 1.0-litre EcoBoost ονομάστηκε «Καλύτερος Κινητήρας κάτω του 1.0 λίτρου», ΄χαρη στις επιδόσεις, την οικονομία, την αθόρυβη λειτουργία και την τεχνολογία του. Πέρσι, ο 1.0 EcoBoost ήταν πρώτος κινητήρας που αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής του τίτλου Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς επί τρεις συνεχείς χρονιές, και το 2012 ονομάστηκε «Καλύτερος Νέος Κινητήρας».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δέκα μοντέλα στην Ευρώπη εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost. Το ένα στα πέντε νέα οχήματα Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2014 εφοδιάζονταν με το νέο χιλιάρη, ανάμεσά τους τα δύο στα πέντε Fiesta. Η Ford εξετάζει επίσης μία νέα, καινοτόμο προσέγγιση απενεργοποίησης κυλίνδρων που θα μπορούσε να επιφέρει περαιτέρω βελτιώσεις κατανάλωσης.
«Ο 1.0 EcoBoost άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού για τους μικρούς βενζινοκινητήρας και είμαστε περήφανοι που παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία του παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό» δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης της Ford Ευρώπης, Joe Bakaj. «Το πνεύμα καινοτομίας που μας βοήθησε να δημιουργήσουμε αυτό τον κινητήρα είναι ζωντανό και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε νέους κινητήρες.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Ford Mondeo 1.6 TDCi
Η ιστορία των θρυλικών Ford RS μέσα από εικόνες
Νέο Ford Focus RS με τετρακίνηση και πάνω από 320 ίππους (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus ST
Νέο Ford Focus: Πιο εκλεπτυσμένο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition των 140 PS -ΦΩΤΟ